Pilates training system

L'arti di cultu sò creati solu da u core. Allora in casu di Pilates, un sistema chì hè statu populari per quasi 100 anni frà e stelle di a industria cinematica, sportivi prufessiunali è quelli chì vulianu troppu di salute è bellezza in un gimone, fù creatu originale per un zitellu - un angozu bruntulu chì era stracatu di tollerà u ridículu di i cumpagni.

Storia

Ghjiseppu Pilates era u figliolu di un stuntman grecu è un medico naturopathie. U babbu era cuntentu di u travagliu è e lezioni individuali cù i picciotti di famiglie ricchi, è a casa di Pilates hè stata annantu à un salottu pocu è stabile di a mamma.

La fami, u fretu, a sutilezza nascita hà da u fattu chì, da l'età di deci, u creatore di u sistema di furmazione di Pilates avia digià a soffre di numerosi malati "adulti".

E per 12 anni, un successu fatali hà successu - un petit Pilates riturnò in casa è si parlò à u so babbu cumu si i zitelli i circàvanu. Iddu hà dettu ch'ellu era à quellu di decide di ciò chì diventerà, è cumu a manera di u populu a trattà.

Dighjà in a so adulescente, Joseph Pilates hà sviluppatu un sistema d'exerciti chì permette di travaglià cumu mudellu per anatomisti, cusì ben sviluppatu è visu tutti i musculi.

U Nascita di Pilates

Ghjiseppu prima trasfirìu a l'Inghilterra, andò per un campu in Alimanu durante a guerra, è solu in i 1920, dopu trasversione à l'America, truvò a terra per i gran successi.

Dopu avè investitu tuttu ciò chì avia, hà apertu u so primu salottu, dopu u sicondu, u terzu ... E i pilotu interessate nantu à i soldati, per ellu era riabilitazione postu feruti, atleti è attori.

Pilates utilizate

U sistema di l'esercitu di Pilates vi permettà per sente a diffarenza cù a so vita passata in 10 lezioni, l'effettu di 20 lezioni seranu ninnati da l'altri, è dopu à 30 - sì stanu perfeczione. Allora parlò Joseph Pilates stessu.

In Pilates sò i sviluppati tutti i muscelli più densi, nantu à l'esistenza di chì ùn avete micca capitu. L'effetti hè assicutatu per simuli simulacri, chì constantemente anu da mantene l'equilibriu. Inoltre, questu hè un stracu . Stira i liggi è ùn lasci micca perde a mobilità.

Pilates hè una postura. Ùn aghju dapoi adupratu vestiti cù u cutouti in u to back - i tratta è furtificate a vostra volta.

Eserciti

E avà avemu a pianura di Pilates.

  1. Fate nantu à a spalle, mani in u so stomacu, pressu a vostra volta à u pianu. Cumu realizamu l'equipazione respiratoria - respiraghu in sposte di quattru, infunditore u stomacu, è l'exhalà, scrive in u ventre.
  2. Pudemu una manu da a testa, l'altri reste nantu à u stomacu. Dopu pigliemu un soprente à a spesa di dui, nantu à l'exhalazione, cullà a parti suprema di u troncu.
  3. Pigliemu dui gammi, i ghjinochji in l'angolo right. Mantene à a spalle di i cosci cù i nostri mani, ellevate a parti suprema di u troncu è mantene a pusizione. Scorchemu e nostri mani da i nostri pedi, pull it forward, realizazione di trè movimenti tremanti.
  4. Struisce i so gammi, fate un cercolu cù e vostre mani è ponu arrivà. Vultemu à a pusizioni cù i peri maggetti.
  5. Alternativamenti aghjunghja i peri in i ghjinochji è stenderà versu elli cù u troncu. I spaddi anu sdrughjtu tuttu u pianu nantu à u pavone, a cintina hè pressata à u pianu, u stomacu hè struitu.
  6. À l'exercitu previa, aghjustà rotazioni cù e mani darrere di a testa.
  7. Chjavanu i peri finu à u pianu, allungà e so giglii è armati, inalati, exhormati. Raised the upper half of the trunk to the legs, counted to two, returned to the starting position.
  8. E stinchi i ghjinochji à u so pettu.
  9. Cù corsi sò tirati in risultà verticali, arrincò a parte alta di u troncu, cù inalati, prestu prestu à e nostre mani palme, nantu à l'exhalazione - sminu e palme.
  10. Trasfurmate u zuccatu à u pavone, i pezzi sò risuscitatu. Bajate una perna in u pavimentu, u secunu si mantene a verticali. Mani anu aghjustatu per u pultu risatu, suscitonu u troncu, tenite stu pusientu. Cambiammu patruni.
  11. Curnutori sò cresciute in verticalità, doblegne perversi per alloghju, stinendu à u ghjinochju bent.
  12. E so cuttiventi sò rialmente, i spaddi sò tranquilliti. Femu un cìrculu cù u pedi, falliu è curvatu. Fattu in u uruguaison.
  13. Facemu i giglii è bassu a pelvis à u pavimentu. Scorchemu a pelvis da u pianu nantu à inalazione, è bassa in l'exhalazione.
  14. Ricerche e pate, tira un ghjinochju à u pettu, a manu hè ghjustu - tiraimu a volta.