Stretching per a perdita di pesu

U stress fisicu hè un elementu cumuni di un settore di misure per a perdita di pisu. In ogni modu, l'aumentu di furmazione ponu esse l'accensioni di i musculi, chì sò più forte è stampati in più. E donne pruvate per esse sti effetti, perchè Vulete diventà più graciousfulu è eleganti, cusì cumpletu u cuntestu fisicu per a perdita di pisu hè necessariu per stende.

Stretching - stretching per a perdita di pesu

Stretching includes exercises that help to become more flexible and flexible. L'efficacezza di a stirazioni hè basatu annantu à a retezioni di longu di certi posessi.

Bonus supplementarii di stirazioni sò chì improvisa a postura, prumove a saturazione cù l'ossigenu è i sustanzi necessarii di tutti i musculi è l'urganisazione, u rilassamentu è l'eliminazione di u stress. U strettu di i nostri spartuti ùn sò micca solu per a perdita di pisu, ma dinò per un caldu in calore di i musculi dopu allargate l'estresse o traume. L'esercitiva di stirazioni di ogni ghjornu fistighjà salvezza, più finita è più finita!

Eserciti per stende per a perdita di pisu

Strapate per a perdita di pesu in u ginèru o in casa. Hè ricunnoscu l'esercitazioni di fà cù una forte sensazione di famu ùn hè micca cunsigliatu, hè megliu à 1,5 oreggi dopu à l'ultimu manghjatu. Inizio a sessione cù un warm-up, preparanu è scaldate i musculi.

I trascorsi in spassighjate stretchjianciunu averia tranquillu è lentu, ùn sò micca fatti. Ogni pusizzioni deve esse misurata per 10-20 seconde, è repite u specchiu di l'esercitu per l'altra parte di u corpu. In u tutale, i coaches recommandé facennu 6-8 plantejamenti, ma ogni 10-15 minuti arriniscerete un restu.

  1. Esercitu per a flexibilità di e mani è musculare alleati . Stendu, allungendu a spine in a "stringa", ponu i vostri pedi annantu à una larghezza di circa 20 cm. Posa u to paleta dritta in u cintura, esse stretchighja è à a diritta.
  2. Esercitu per a flessibilità di i musculi di e maleri, u ritornu, stampa è collu . Fate nantu à u pianu cun a to fàccia, piglià e so cattuli, dissemi i vostri brazze in direzzione opposta. A curretta curreghja nantu à u ghjinochju 90 gradi è ascensevule, vultate u so pede di u lindumane per quessa tocca u pavone, a volta a volta à u dirittu.
  3. Esercitu per a flexibilità di i musculi di a pierna . Arrìzzati, rimette à curretta, ma liggeru liquevuli i ghjinochje, e mani si stenderanu davanti à voi. Cù a to legata, fate un attaccu à a diritta è piglià a massa di u corpu, tira a legumina a manera di più forza (u pede deve esse in situ). Puderete traslocu u pesu di u corpu à a riga u ghjallu, è movi a pera ghjamata à u lindumane.
  4. Esercitivu per a flexibilità di i musculi di a spalle, armi è pedi . Pigliate a pusizione di l'angolo nantu à i vostri brazzi è i peri. Fate un fucile cù u so pede per u direzzione, è à u listessu tempu u pull up a vostra arma in manu.