Frettu

I pelaghji frischi sò simuli di a cucina un pezzu chì ancu una amatori novità pò facilmente cope. U pesciu hè incredibly delicious and incredible appetizing. Pò esse sirvutu cù patate è ogni insalata di verdura. Cumpigliate cun voi e ricetti originali per pratiche affumicate.

Pelaggas ase in salsa di soia

Ingredients:

Preparazione

U filellu hè u mio, fretta cù una spugna, trasfurmata, tagliata in pezzi è frenu cù panzunonu è di salitu da ogni uccisione. Quessi, i pezzi di i pesci sò colpi in una puchina, sprinkle levemente cù u zadellu di limonu, a salsa di soia è fremenu u latte, fendu u marinatu durante 20 minuti. Dopu questu, i pezzi impregnati anu crumbled in farina, pusendu in oliu vegetale calatu è frittura finu à a crosta d'oru à i dui costi. Prima di furnisce, aghjustate u platu cù taglioli di limone è serve nantu à a tavula.

Pelagus fritto, tomate

Ingredients:

Per abastelu:

Preparazione

Scorciamu i pesci da a curnitura, sguassate i cinghi è tagliate in steaks. Trimate i pezzi di pisci bè po cù u salinu è abbandunate di salitu durante 10 minuti. Intantu, mune è passanu finu à u culore di doratu. Quessi, i pezzi di pisci sò lavati sottu acqua currente da u salinu è anu crumbled in farina. Scambià u pezzu nantu à una padedda è frittite fette di pellega nantu à u caldu mediu à a crosta d'oru per i dui gangdi per 5 minuti.

Questu tempu mentre chì simu cocchi cupertu di tomate in dui vetri di acqua fredda. Mettite cù coghju di cipolla, sprinkle cun pepite negra moltu è cunglite. Amparemu u pezzu frittu in un pote, fassi l'appiccicate preparatu, cercate a tapa è a pepite per un 15-20 minuti.

Pelaggas ase

Ingredients:

Perchè parechje:

Preparazione

Prima, facemu u claret . Pienu u pezzu di l'ominu cun un mezcladoru o battiri. Aggiungi u salsa di soia è brusgiate u latte. Solim, pepite massa è stir. Pelengas chjappu in pezzi, cumincià ognunu in un colmu di uovo è dippiru in farina. Friture u pesce à i dui bogi cun l'oliu caleu in una padedda finu à una furmazione di oru è furmatu.

Pelaggas ase in crema agria

Ingredients:

Preparazione

Allora, pigliate u pisci, ne puru di a cinghiale, ripate l'abdomenu, currettamente a cugliera è caccià tutti l'insidi. Pigliate à colpi di i mura interna. Sceglite nantu à un tastu di crema agria, aghjunghje à u gustu pappatura negra è u sali. Sfrancate u zuccu limonu fresco è trasfiriu i nostri pisci à a crema agria. U putemu in un locu friddu durante 2-3 ore. À a fine di questu tempu, i pellegerà sò aggradamente marinati è vi sarà pronta à prumove à u prucessu di frittura.

Allora, in un pianu profunatu di u dilicatu, putemu fari farina. È à a listessa ora aghjustate una padedda cù l'oliu vegetale nantu à u focu. Pigliemu u pesciu da u bagnu , fate mette in a farina è frettu nantu à u focu dèbitu da i dui marge. Scappu u pelagiu finitu in steaks è serve cun un gustu favoritu nantu à a tavula.