U ghjattu egizianu

U mau giavani eggiani anu travatu una longa selezzione naturale, cusì u so aspettu ùn hà micca cambiatu per trè mila anni. Hè sta età chì i più antichi "ritratti" di i misgi sò datati.

A storia di i gatti Eggiani di u Mau hè riccu è interessante, u faraonu puderia avivanu di ella, ma ùn ci hè, forsi, ùn avia nisun prublemu. In u distante passatu di l'Eggittu, u ghjattu era un animali sagru, personificò a dea di a luna, a fertilità è a bastilla locu. A so dea, è cun ella è i so servitori fideli in a terra (gatti), era dedicatu à parechji tempuli in Egittu. Se a casa cumincia, u ghjattu era sempre prima di i zitelli. Se u gattu era mortu in a famiglia, u patrone hà fattu rasparà e so cell in un signu di a so dulore. L'omu infatte, chì uccisi u cat, ancu senza vulintà, hè statu martellatu da una mob in morte cù e pedichi. Forsi, in quelli ghjorni per esse nascita un mau maitu egizianu era un destinu assai megliu di essiri natu umanu. Dopu à a morte, u ghjattu cum'è cù i faraoni momificati è sipoltu cù l'omini più grandi.

Risposte di a razza

Una funzione distintiva chì determina a purezza di a razza di u cat mau hè u patronu in a forma di "M" quì sopra à l'ochji è l'obligatoriamente "W", chì deve esse à par cù l'uce. Un altra funzione obligata di i gatti divinu hè un tipu di maquillaje in forma di dui linii passendu ghjè per quessi sottu à l'ochji è più vicinu à i capelli. I gatti antichi Eggiani anu subbitu à l'oghje ghjornu in i stessi culori chì eranu troppi millenarii di anni.

A razza di i gatti Mau hè di u culore di l'argentu hè carattarizatu da un tonu grisu chiaru o grisu, un patrone di grisgiu o nìvuru nantu à u fogghiu, l'uce di rosa-grisgiu scuru in i tips. À a gola, vicinu à u manducinu è versu l'ochji, u culore hè biancu. A razza di bronzu di i misgi Mau egizianu diferenze u culore di marrone scuru di a spalle, chì diventene in mariore culore più vicinu à u panicu. A figura sur facci hè culore bruna. Ears sò marroni rosati cun quasi neri ponti. U culore di i nostri, u mandibule, a garganta è l'occidinamente sò rimi. Fume Mau hè grisgiu scuru o quasi nero cun u culore di undercoat d'argentu. Tutti i patroni nantu à a bocca hè negra cun cuntrastu silvery. Species Oghje ghjattu u ghjattu egizianu è mau marmo sò natu raramenti. Questu colettu hè cunsideratu "salvaticu" è ùn ùn divorziammi.

Quali nomi sò megliu per i misgi egiziani? U megliu sò i nomi di faraoni è i dies antichi Egizziani. È i faraoni stessu, in fattu, ùn saranu micca contru, l'animali hè sagru. Pudete tichjate e leggende di l'Eggittu, in parechji di elle ci sò gatti egiziani, perisce bisognu di mette u nomu per i so animali.

Cridendu un catanu egizianu

Cats mau unpretentious in l'assistenza, dispunibile di bagnu è assai piacevuli quandu si scriceranu i so pelle, ùn valenu i maligni cù sta razza. U caratteru stessu pò esse cunsideratu bè, i gatti Eggiani sò assai sociables, u Mau ùn tolleranu micca a solità. Sò boni intrusivamenti, li dumandanu di i pruprietari l'attinzioni persistenti à a so persona, cum'è si recueranu cù a so voce melodica. Mau hè unu di i i catichi più veloce, pò esse ghjunta à una veloce di circa 60 chilometri per ora. Hè sèntelu è a vista, chì li face i maraviglii maravigliemi. Mau deve esse sempre in a dinamica è sia cuntenutu di tuttu ciò chì passa in a so casa. Aduranu à sente o stendu nantu à i ghjinochji, è ancu davanti à e spalle di maestru. Sta razza hè assai piacevuli di l'acqua. Sì avete apertu u grigiu, u ghjattu stessu attistarà immediatamente à piglià u jet cù a paw. Sò verificate di sentu è di guardà, cum'è quellu chì riceva un bagnu. A razza hè assai piacevule, chì portanu assai piacè di u so patronu. Tridà sceltu una petite per sta razza, ùn devi esse avutu abbia sola, u Mau ùn permettenu micca questu.