Cumu rimpruverà e cose di e cuciture?

I savi capite chì ùn ci hè nunda più cusì cusì un cucumber crocante è sucizzu da u so ortu. Ma per piacè è a famiglia cù una "delicatessita" duvete bisognu di travaglià dura. E u principiu di tutti i cura, da sicuru, hè a cullezzione di semen per u cultivatu di e piante. Cumu ricuvarate a pusterità di i cucitti appaghjate correctament u nostru articulu.

Cumu rimpriverà i pusterità di i cucitti in i pianti.

Perchè chì a cugliera di e zitelli ùn hè micca in ellu è résultat à una perfetta vendita, l'altru algoritmo deve esse osservatu:

Paso 1 - attente à u gradu

Ùn importa micca sapienti chì u cucchulu hè cultivatu, ùn devi micca a pena chì si spende à a so si u nomu di a variità cuntene a designazioni F1. Una marca tali significa chì a varietà hè hibride, è e piante cultivate da e so semi ùn anu eredite proprietà parenti.

U Passu 2 - sceglite u cucinu di ghjustizia

Arricumandate una rossa forte è sana ùn sò solu da frutti granu chì ùn anu micca signalimenti visibili di danni o danni. U cucumu escegutu per a ripruduzzioni deve esse lasciatu nantu à u focu per a fermentazione, marcendu per a fideltà cù una cinta. A saviesa di u giardinu pupulari dice chì solu cucuzzuli sò adattati per a cugliera di e zuccheri, a cume di a zucca chì duvere una forma quadrangulari. U cogni cun una camara di pianta di triangulu formanu più fiori masculi, chì volenu micca avè una bona vittura. Da quale parte di u cucumberu per coglie i zitelli? Comu a tutalità di a sapientia folklante diu, solu e sementi cullucati da a parte di u fiore di u cucumu sò adattati per u cultivamentu - danu à pocu vapidità. Ch'eddi siddu i chjese si cuncreti à a verità hè difficiuli di ghjustificà, perchè ùn anu micca nè refutazione scientifica, nè cunferma.

Paso 3 - extraite e mane

Per sguassà i pepini di i so bracchi per coglie i olii hè pussibule quandu u so pelle riceve un coloru amaricu caracteristicu. Allora u cucumu duverà aspittà un pezzu in un locu fieru è bellu pianu luminatu è diventatu bellu. Dopu questu, hè tagliatu è tira cù a so carne cù una cullana regulare.

Pas 4 - prucesse e sementi

In questu staghjunu, i manzari devini esse puliti di i rossi di a pulpa. Per fà questu, sò messi sottu un vetru, spedinu in acqua calda è si spiccò da parechji ghjorni. Ùn hè micca terribili, seppu duranti questu tempu l'acqua in u vetru fermenta o nantu à a so superficia hè una furma di u moltu furmatu. Doppu di 3-4 i ghjorni, a crescita di cunsiglià nantu à u fondu, è l'acqua da u vitru chì hà bisognu à esse scurtificatu, è e corsi si neveni lavati è mandati in secu. Puderanu a sementi megliu nantu à a tela o di u filmu di nutizie, pervendu per annunzià per ùn vanu è ùn puderebbenu.