Cumu puderebbe fà ghiaccio "Plombir" in casa?

Vulete annunzià per u gustu di sta pianta, chì i regali in a zitella? Sì, veramente, di truvà a stessa vendita oghje ùn hè micca pussibule. I pruduttori sò longu utilizati pè i so ricetti di preparazione, distanti da i rigioni più stretti di l'era soviètica.

Oghje vi diciarà cumu fà crià un pudoru di ghiaccio "Plombir" in casa, è avete, avè preparatu cusì, vi puderanu tastà un gustu unicu di manciari di novu.

Ghiaccio "Plombir" di u latti è di a mantra senza crema

Ingredients:

Preparazione

U latru pour à una cuppa o una piccola picca, alliatu circa circa centu millilitri, è ralentisce à fogghiu. Aggiunate i pezzi di mantra è agite finu à chì si dissolvi. Pienghje e vape con u zuccaru è u zuccherinu di vellucci, aghjunghjenu u fèciu di patata, u latinu restante è imberate finu à oghje. In u latte u burruce, poveru in una massa di uovo è oghje constantemente finu à cumpensu una uniformità oghjie. À novu, calmeraghju finu à l'ingrossu è apague a stufa. Emu pusatu i pranzi cù u mischju resultante in un dispusitore di acqua di ghiaccio è staghjunghje finu à chì a massa si cambia. Frigore u mischju è u mettiu in un mudellu è délimite à u locu per parechje ghjorni. Ogni ura, stitchi un ghiaccio cun una forchetta o un battiri per impediscenu a furmazione di cristalli di ghiacciu.

Ice cream "Plombir" sicondu u gustu in casa

Ingredients:

Preparazione

U iogurt scorciamo u zuccherinu finu à l'allianceu. Da u bastone di vaniura, extrae e ciorde e aghjunte à u latti, pozzu intra un cazzu. Scalendu à fogghiu è frétela in un filtru ghjustu in a mezora d'oghje, affichante continuamente. Pudemu a massa in u stufa è caliscia à 85 gradi, in tràccia. Avete lasciatu à a temperatura di l'ambienti è mette in a frigorifera per novanta minuti. A Cold Crema spicca à i pezzi friddi è a batta à una spuma grossa. Avà cugerimenti cù a mezcla di lattice di lattice, fasciate in u mozzu è u mette in u locu. Ogni minuti, pompà a misura cù un mezcladoru, ripitenendu questu prucedura trè volte. L'ultima volta chì a massa espesa, rumpia cù una furcedda o a mischiglia cù una cullette è permettenu perchè fugliale.