In u stilu di jazz

L'estilu di jazz, cunnisciutu ancu "roaring", hè stata appuntu à l'anni 20 di l'ultimu seculu in America è hà divintatu una tendenza nova di a moda. A Prima Guerra Mundiale hà riformatu significativu à u so sviluppu. I caratteristiche principale di l'estilu di jazz era u scambiu in enfasi, interessi è priorità di u mondu. I 20 stanzi sò stati ricordati com'è un simbulu di abbandunà di tutti i soli è tradiziunale. E donne spartinu cù corsets bored è longu faldescenu chì soffrenu e so peri, è si rifiutavanu di cunciliarià cù a parte femina sputica.

U stilu di i 1920 hè stata furmata principarmenti da a Prima Guerra Munniali, e poi li pirsuni accuminciaru a cuntrullà a manera di tristi è sullurdati a so vita, è per quessa era una sete secca di amore è libertà. Tuttu questu à a fine di a guerra hè stata riflessa in l'imaghjini di i ghjovani, di i persone è di i prugrammi liberi chì vulianu piglià da questa vita tuttu ciò chì hè pussibule.

Per implementà i so piani, e donne avianu bisognu di vestiti còmpiu chì ùn restrinu micca i movimenti, perchè in corsieri ùn avete micca un caru, ùn voite micca in l'aria, è in l'uffiziu o in a fabbrica ùn site micca travagliatu in u corseto. È a manera ideali di questa situazione sò stati l'affari di u cuteddu di l'omi. I Maghju s'hè sappiutu chì un omu ùn hè micca difficiule, è quarchi pocu interessante. Hè u scopu di e donne à l'emanrimazioni è decisa u sviluppu sussegwenti di e tendenzi di a moda di i 1920.

Clothes in the style of jazz

In i ghjorni di u jazz, l'ideali di a figura femina hanu cambiatu dramaticamente. A moda era inclusa: un bustu pettu, cuddianosità è cintura. E maiò era ghjuquenu belli donne, a figura di quale s'assumigliava u male one.

Ùn ponu dì chì u modu di vita dinamica di quellu tempu ùn anu influitu micca a moda. I fiurati di faldidi è vistimenti hà ancu urdinatu à cambià, ellu scogliu più elevatu è più altu finu à ellu à u nivellu di i ghjinochje. U vestitu in u stilu di jazz era distintu di i mudelli di curretti ofusati di a so ciddia sottupata, decocuulu prufonda è siluella assulutamente recta. A moda includia faldi asimmetri, fiori nantu à e muntagne, archi curvy è una varietà di brodiez. I vestiti informati eranu più impurtanti, e li curvuli di u corpu femminili eranu micca enfatizati, i pratiche colgavanu liberamente, appena schiavi, cum'è nantu à un perchè.

Parrannu di l'estilu di jazz, ùn hè micca impussibile di esse chjamatu u bonu Cocu Chanel, chì in questu tempu hà indicatu u so famoso "vestitu nìvuru" - qualcosa chì a donna soeva di l'anni è anu teme l'omi. U labellu cortu avìa un corpu recta, una cinta sottupostu è un scogliu profundo in u spinu. Hè statu un veru simbulu di feminità è equità.

U mondu hà vultatu invece, i donne abete in vestiti di l'omi, casually ligate i so ligami, lit litàcenu è hà cuminciatu à accurtà in autucere. Tutti volianu esse cum'è omini. Tuttavia, questu ùn vole micca chì u periodu hè stituitu di lussu è chic. A moda di l'estilu di jazz hè cunzidiratu com'è una era di prosperità è di l'eleganza, in quelli ghjorni, a ghjente passava assai soldi nantu à vestiti sbattuli. Pruvalenza di questu era un vestiti di vetutu di lussu, fatti da velitu, sita è satin. Sti tali vestiti stilocchi eranu generosamente decorati cù culore di culore è perle. Hà purtatu luminezza è diversità à u "armata di l'omi" di e donne.

Hairstyles è maquillaje in u stilu di jazz

L'emancipazione di i femini riflette nantu à i capelli in u stilu di jazz. Pettini curtichi eranu cunsigliati di moda, chì fece una bella faccia femmina - un fagioltu, una pàgina, un muvimentu d'onda è un capelli di gansons.

L'enfasi di u maquillaje di u jazz era fattu nantu à l'ochji è a bocca. Una faccia bianca, ricca nìvura, blu, viola è ancu eyeliner verde, lipstick d'ombreghjammi culurati, è culpiti alta, marcati da culori rusulini, eranu totulogichi distintivi di u compositu di jazz.

U mondu hè stilatu locu. Ma, apparentimenti, solu l'apprezzava.