Museu di Belice


In Belize, ùn pudere micca solu un capace di vacanze è admira a bellezza naturale, ci sò assai attraux culturale, una di quali hè u museu di Belize.

A storia di a custruzione di u museu di Belice

U museu di Belice hè un cumplessu, quale hè designatu Gabournel, chì occupanu un locu convenientu nantu à a costa di u Mari Caribe. U periodu di a custruzione di l'edificiu cariu di 1854 à u 1857. Inicialmenti, hà servitu cum'è una prissioni reale dipartamentale.

Hè interessante chì i muri di l'edificu sò cumpostu di bricks inglesi chì anu usatu prima di ballastu nant'à navi. Ogni camera hà avutu a so propria finestra, nantu à u quali scrivia u nome di a persona in quì. Ntô 1910, u locu per tutti ùn era abbastanza, è l'edificu principali hè aghjuntu altre 9.14 m.

L'ingressu chì traversa i turisti passanu oghje, una volta era u corridor cintrali di a prigiò. Hè quì chì l'esercizioni publichi anu realizatu. U bastimentu hà ripetuttu u focu, è parechji furfocini eranu cusì seriu chì i prigiuneri fù trasferitu à altre prisione vicinu.

Era solu in u 1998 chì l'antica prigione era reeducata in u museu dopu chì a decisione di u guvernu hè stata presa. A rienvisazione di u locu, chì era tenutu cù u supportu finanziariu di u Taiwan è u Messicu, hà pigliatu quattru anni. Infine, u 7 di frivaru 2002, u museu di Belice ufficialamenti apertu.

Esibiti di u museu di Belize

L'esibiti sò parechji artifacti associati à l'era Maya, chì indicanu una cultura alta di a tribù di l'indiani. Eccu i risultati di studii chì si sò stati fatti di parechji anni. I turisti, visitannu u museu, hà amparate tuttu ciò chì tocca à a vita coloniali di u paese, e tribù chì abbitaru stu territoriu prima.

I principali esibitteti di u museu sò l'articuli fatti in l'era maya, una cullizzioni di stampati è muniti, è di cartani è e fotografici da anni passati. I visitori puderanu vede un arburu di Kampesheva, un machaon è insetti inusual.

U museu hè spartutu in dui piani - nantu à i primi ci sò chambres cù cartoline è oggetti chì dicenu l'istoria di Belice per l'ultimi 350 anni. U secondu hè l'artifacti più preziosi - steli decorattivi cù l'inscriptioni mayas, statua decorata cù pietre pricichi.