U Marino Balena National Park


Unu di i parcu più visitati in Costa Rica hè u Parcu Nazionale Marino Balena, situatu à 11 km da a cità di Dominical. Stu nomu fù datu à u parcu in onore di i balli jungle chì migrari quì. In più di i mammi, u paese rara è l'animali, u parcorsu naziunali attrae turistere cù i so paisaghji fantastichi, i manghi, i platti di sabbia, i scetti di corallo è l'isuli rocca.

A unicità di u parcu di u mari

U Parcu Naziunale Marinu Balena hè stata creata per prutezzione di halos impurtanti. Questa hè una spiaggia di sabbia, i estuari manglà di i fiumi è i arme di corallo, è i papali roche. U territoriu nantu à u quali u locu naziunale hè locatu occupanu circa 273 acres di terra è quasi 13.5 acres marina. Per parechji chilometri stendi una costa littrizale.

I platti di u mari ùn sò micca suldati cù i turisti, è a pupulazione principali hè osservata nantu à a famosa spiaggia di Pinuelas Point, induve a più grande collezione di coralli hè stallata in Costa Rica . Quasi tutte e pruduzioni sò tutte di i fugliali è l'isuli rocciosi, chì sò chjamati Tres Ananni, chì significa "trè fratelli". Questi nuttani sò tutte di una risica periculu.

In u Parcu Naziunale di Marino Balena, ci sò quattru entrances, chì ognuna hè assicurata da un caretaker. I visitori à u settore Uvita in marea baja pò observà un cluster incalciable di roche è di freti chì s'assumiganu à a cuda di una balena.

I turisti sò dispunibili parechji tipi di recreazioni. Pudete andà à a spiaggia per nassi è di sira e di scuba diving. L'attività più populari hè di u scuppiatu cù ballenji è delfini. Pudete furnisce in un ghjucatu à passaghju à u parcu. Ritorna nantu à l'aria fresca ùn hè micca limitata à qualcosa, ma solu un fiancu pò esse micca postu. Hè permessu di utilizà paragliani di gasu o carbone.

Flora è fauna di u parcu naziunale

U Parcu Naziunale Marinu di Balena in Costa Rica hè diventatu una veru casa per i ballenei jubilativi chì abitanti in questa zona di agostu à nuvembre è da dicembri à aprili. Questi migranti in longhi scrivenu finu à i 16-18 metri. Tartufi di e caserne d'alivi è i biscotti, in u viulinu, hà sceltu u parcu cum'è un locu per l'ova. Nidu aqui da da maghju à nuvembre. Inoltre, ci sò dofins bottlenose, iguanas verdues, tanzini marroni è lenti di mari.

In i zoni custieri ponu vede assai ochji. I sacchi bianchi, pelicani, fragatti, grandi civetti blu, cormoranni, certi spezii di cunti, lavanduli è gavibi formanu i so nidi in u park. Trà l'abbundanza di vegetazione, boschi di mangladese, tè manguru è anon salvatichi sò di grande interessu.

Cume si avvicinassi u parcru naziunali?

Da a capitale di Costa Rica , duie pili conduite à u parcu naziunale. Per Fernandez, hè una strada número 34, chì cambia à N ° 39 in u terraferru di l'annu. A tempu di viaghju senza cunfitturi hè di circa 3 ore.

Dopu da San Jose, pudete truvà quì nantu à a rotonda N ° 243 per San Isidro, chì cambia a direzione à u terraferru di l'annu. È à a destinazione sò una strada número 34. Nantu à questu viaghju nantu à a strada, stenderà quasi 3.5 ore.