Comu cocilu a camara reale?

Shrimp - una di i manichi famosi di mare, usata in i tradizioni culinari di i diversi pòpuli. Questu pagliaghja cuntene assai sustanzi, vitamine è trace elementu utili.

Comu cocilu a camara reale?

Ci si deve esse cumpresi chì u reali (questu, grande) i cammimi sò generalmente venduti o freschi o congelate. U camminu frescu pò esse in acqua di ferita per 8-10 minuti, nè più (altri ùn sera senza gustu è spiciale di masticà).

Cù à casqueanu a cungiane?

I gambelli cungiusati ponu esse misu vistutu, oghje, prontu per u cunsumu, cum'è dichjaratu da u so culore rosatu (i cammimi cruda sò grisici).

Preparazione

U camminu si deve ghjuvatu à l'acqua fredda è rimette à u colatore à 5 minuti. Quandu l'acqua drena, cogliu a camara cù 3-5 minuti (u culore torna più intensu è prufunnu, quasi u rossu), ne puru è pò pudè cumpostà cù elli nisun platti compiti complexi.

Sicondu i tradizioni europei è meditirranii, prima di preparà insalati è altre pratiche, i cammelli sbuchjati è caviloli ci anu beni marinatu durante 20-30 minuti in una salsa d'oliu d'oliva è vinti di uva di balsamane (2: 1) cù l'agliu, pimentu è fragrant aromaticu (romarin, basilica, timore, oregano, salsa). Cumu cunghjunsi preziosu di marinating, i gambaristoghji acquistà un gustu è l'aroma exquisite. I platti cu i gambarè sò sirvutu cù vini light.

Prawn reali ùn pò micca solu esse cotti, ma puru frittu, sò spessu cocchji in diverse tradizzioni orientali orientali.

Cù coccu cu camurani reale in una padedda?

Sì i cammarghi sò cunghjelati (coccume o crudu), pudete cunceta di l'acqua friddi (se frischi, da lavorà) è u lamparaghju in u colander à un pappu, per sguassà quantunque pussibule u restu di l'acqua.

Preparazione

Scalu l'oliu di sesame in una padedda (preferibbilmente micca in un wok, ma cù un pianu bassinu) è fretce i capi di cammiggi (ghjustu in u cunchju), cù un pepite, o dolce, l'agliu, u sorghumu di limonu è l'altri aromati in l'urugenti orientali. Sprinkle with juice of limone or lime. Stagione cun salsa di soia. Avemu servitu, di sicuru, cù u rossu è u vinu di riso.