Patissoni pà l'inguernu

A stagione di i patissoni significa una seria di boni piani nantu à a tavula. E Patissoni sò adattati per foglie, coccia o fritte, è i rossi di u verdura ponu esse frozen, o cugliatu per l'inguernu. Ci avemu decisu di dedicà stu articulu à i preparazione di i patissoni è i zucchini.

Ricetta di Patisson per l'inguernu

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Pigliemu una trituradora per vinditori è cun noi taglià tombuleghja in i taglioli finti. Ci hè u più spessore e pezzi, più chjudaranu dopu à scorcià.

Sgrazzu u listessu tam E cipudiu. Imbulighjate a tagliera di patissoni è cipudine cù una colazione di salinu è lasciate in a frigorifíglia durante 2 ore, o se puderete, à a sira. U liquidu eccessivu hè drenatu, è i verdura hè dipped with a paper towel.

À u fondu di un vasu chjuchju, in un locu di u 150-200 ml, metti un anillu pocu, un granu di mustarda, pimenti nìvuru, aziu chili è chili. Pudete ancu pruvà i coriandro, ziru , o fino à e latte.

Avà da a preparazione di marinata. In una piccula cassetta, portanu un pappellucciu dui tipi d'acitu è ​​di zuccheru, fateurà finu à chì i cristalli di zuccaru dissolve. Purtemu u marinatu cuntenutu di latti è su corpu. S'ellu hè necessariu di priservà a cunsirvazioni per tuttu u tempu di l'inguernu, i banche sò stati sterilizzati prima.

Patissoni marinati pà l'inguernu

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Emu cut the patissons in small slices, pusendu in frasi è sprinkle cù u salinu. Daginu à i vegetarii per fendu 3 ore à a frigorifera, fate l'acqua di l'acqua, fassi ridivi di i patevuli in acqua fridda è di asciugare cun un pappadiu di carta.

Ingridienti per a marina si sò fremuli bè chì i cristalli di u zuccheru è u sal sulfu. I banqui è taglicini per a prisirvazioni sò sterile e metti in li soi di coriandro, chili, pepite negra, zest, ajoncu è ginger. Da quì sottu ponu pezzi di patissoni è fate tuttu cù un marinade caldo. accumpèvule i attraversi cù tape è aghjunghje nantu à u bagnu di l'acqua per 15 minuti, dopu a quale aghjustemu.