U zitellu ùn vole micca studià

Qualchidine vole avè vede u so zitellu in u futuru cum'è una persona educata è riescita. Esperemu fighjure da i boni prudutti è successi di u nostru zitellu in a scola. Tutti pò volenu un zitellu per superà i so genitori, ma eseguite micca di i prublemi di i scoli past. Parechji pudemu avè ripruditu u tardu chì avemu avutu u tempu priziosu di scola per acquistà sapè. Per quessa, ùn vi maravigghià perchè i figlioli ùn volenu micca fà sapè, ma vale di ricurdà.

Perchè i zitelli ùn vulete amparà?

Se u zitellu ùn vole micca studià, prima di tuttu, avete bisognu di scuprite u mutivu di tali rillenza. I ragiune chì un zitellu ùn hè pocu in a scola pò esse assai:

Quandu u zitellu ampara malamenti, i genitori pruvate truvà a risposta à a question, chì faricci? Prima di tuttu, pruvate truvà a raghjunata di chista à una cunfidenza confidentziale è calmassia. Pudete parlà di i vostri anni di scola, situazioni à a classe, nantu à i vostri assicurati favuriti è di u topic. O dicenu à u zitellu annantu à i costuli di i vostri maestri è i vostri rilazioni cù i vostri cumpagni. Retelling situazioni tipichi di a so zitiddina in a scola, vi darà u zitellu a pussibilità di cambià à u prublema di u mumentu di a so vita di a scola. U zitellu sarà più apertu, è questu avete aiutu per capisce chì u zitellu ùn hè micca amparatu.

Spessu un zitellu ùn vole micca studiu è assiste à a scola si ùn hà micca un rapportu cù u maestru o una relazione complicata cù i so cumpagni. I parechji avè bisognu à pruvà à stà attentu di tutta a vita sculastivu per ùn avè micca missu u momentu è aiuta à u zitellu à rimbursà u cunflittu in tempu.

A lingua più banale è frequente chì i zitelli ùn volenu micca amparà hè la laziness. È vene quandu u zitellu hè aburutu è interessante in i so studii. A cumpagnia primaria di mamma è dadu hè d'interessà è attrae u zitellu, affinchendu chì u prucessu d'assimilazioni torna interessante.

Pudete spiegà à i zitelli chì l'acquistione di cunniscenza si basa in u principiu di jocu di computer. Avete bisognu à domiciliate è passate un stadiu di u jocu per passà à un nivellu più cumpletu, migliurà i vostri capacità. Spiegà à ellu chì, in u stessu modu, passu à passu, cum'è in u ghjocu, ci hè ancu apprinnente à a scola. Se u zitellu ùn vole micca di trascorrerà di leghje, in u futuru impedirà l'imparazione di qualunque sughjettu induve a suntuosità di a littura hè simplice necessaria. Quandu un zitellu ùn vole micca à scrive per esse scrittu, serà difficiule in l'avvene per spressione rapidamente u materiale pedagogica. I paisani deve pruvate d'esse spieghendu elli perchè chjassi logichi, affinchendu chì u prucessu d'aprenu hè cuntinuatu, è da interessante è riescita.

Cumu aiutà à un zitellu chì ùn vole micca à apre?

Perchè un zitellu apreva malamenti, quandu per ellu, cum'è assulutamente, ci sò creati tutti e cundizioni. I difetti di i genitori in l'appressu stessu à l'aprenu pò esse cuparti quì. A lista di ezioni chì ùn deve esse micca pigliati aiutu à risponde à sta quistione:

  1. Ùn fate micca forza, ghjunghje o castigate se u zitellu ùn vole micca di trascuratse. À u cuntrariu, deve esse appiegatu è elogiutu per i risultati più chjoses, mentri ùn avè focu annantu à e valutazione stessu.
  2. Ùn hè bisognu di stimulà l'interesse di studià cù l'insignamentu morale constante. Ùn aghju micca fà paragunà cù quarcunu è dà l'esempi di parenti o cumpagnie di classi. Questa solu mettite l'autoestimu di u zitellu è, in cunversu, rimpiaverà u scopu di a scola è l'scola.
  3. Ùn li daraghju tanti pressioni: forsi u zitellu ùn vole micca à amparà da a fatigue. A so carica fisica o emotiva in a vita di u ghjornu pò esse grandi grandi, per esempiu, se u zitellu hè carricu: hà assai sporti, musica, ballu, etc.