Giostra Moresca - una direzzione di moda di u paisaghju

Finuu pocu tempu, a trama privata era solu un locu per l'arbureti è l'arbureti, è ùn ci hè nunda di discussione di paisaje. Avà u giardinu vicinu à a casa ùn hè più un locu induve puderete ghjustu in una hamaca sottu un arbre, hè una estensione stylistica di a casa, una face peculiar di u patrone. Unu di l'abitanti di più di moda di u paisaghju di designu oghji hè u giardinu di u Mari. U funziunalità di u giuncu di i musulmani seranu discututi in u nostru articulu.

Chì ghjè un giardinu di u Mari?

I jardini aristocratici induce a so storia di i odeas ennobled - simboli di speranza, vita è frescura in u desertu. Hè per quessa chì e funzione principale di l'estilu Moorish in u paisaghju di designu sò l'abbundanza di verdura, colori brillanti è l'acqua di vita. Pò esse ancu dichjaratu chì u giardinu di u Mari hè un pezzu di u paradisu islamicu in a Terra. U giardinu di u Mari hè spessu chjamatu ancu Mediterraneu. Questu hè in parte veru, perchè i ghjorni di u Mari di l'immubiliari avendu immensu pupularità dopu à l'Arabi ghjùnsenu à a costa spagnola, purtendu cun elli i tradizioni islamicamenti di l'arrangementi di i jardini. In i nostri latitudini, l'arrangementu di i jardini in u stilu di u Mariu hè diventatu a direzione più modesta di u paisaghju ùn hè micca accidintali. Prima, perchè l'ortu di i musulmani ùn hà micca bisognu di duminii enormi, fermarà belli assai armonii ancu in zoni chjuche. Siconda, i pianti in tali giardinu sò permessi di cultivà in modu naturale, senza micca prumunifichemente è currettamente in forma. Tercero, u giardinu di i musulmani hè assai luminoso, culurituu è pocu cumuni, sughjendu in verdura è fiori. Ùn hè bisognu di rimbursà u giardinu cù e richieste pezzi ecotici, per ottene u lussu di un giurisu di i musulmani, abbastanti possibbilità di cunghjunghjini i pianti chì sò caracteristichi di u nostru clima.

Caratteristiche di u giura Moresca

  1. U core di qualsiasi giardinu mudele hè acqua: una piccula stagno, una piscina o una funtana cun una pressa brisa. In l'arrangementu di u reservoir deve esse precisamente à piglià parechji cundizioni indispinèvuli: prima, devenu esse visibili da ogni parte di u giardinu, è in seconda, quattru strade o riva di i canali sò simmetricamenti partendu da ellu.
  2. A l'avantguarde di a pianificazione di qualsiasi ghjianu mudele hè una ghjustificia stretta. I canali chì partenu da a stagione sparte u giardinu in quattru parti equidinali di forma regulare, è se l'area di giardinu hè grande, sti banni, à u turnu, sò spartuti in quattru parti equi.
  3. In u giuncu mauru ùn ci hè nisun locu solitu per a più maghjina. A maiò parte di u giardinu hè tutta di strade tritate o tiled. U patruni di pavimentazioni hè fatta da quasima cosa possibili à i patti di carpenti orientali. Se una parte di u giardinu hè attribuita à u pirou, ma dinò di listessu mori, cù un gran numaru di rospi, camomilli chjassi, pirotru, crocuses, cornflowers, tulipani, primule. I vegetali sò deve esse scelti in tale manera chì u ghjaddina hè felice cù u so fiore in tutta stagione.
  4. Un locu spiciale in u giuncu mudernu hè attribuitu à u giardinu di a rosula , chì hè più spessu situatu vicinu à a stagione. Quandu sceglie unepoche di rosi per u giardinu di u Mari, a so prufumu ghjucà un rolu impurtante.
  5. Per disignà e transizzioni da diverse partiti di u giardinu, parechji arcati o retaglie sò usati, affucannu in u verdu di i teurili.
  6. U sufittu di luxuriu è u culore di u giardinu di i musulmani sarà rinfriscata da un sufettu in u giardinu decoratu cù cuscini brillanti.
  7. U giardinu mudernu serà particularmente efficace in cungiunzione cù a casa, chì hè stata dicurata in culori di luce, è i mura hà una struttura rara. Contra stu fondu, pianos teintegrare cun elli si facevenu particularmente prufitti.