Puderaghju l'ipnosi nantu à u mo?

Ipnosi hè u statu alteratu di a cuscenza causata da a influenza di l'operatore. In questu statutu, l'ipnotezza hè assai suggerente, chì apre u grandi prospecte per l'attività clinica, ancu s'ellu ùn hè micca impositu escludiri senza iprupulente hypnotist chì utilizanu a so capacità à mercenari. Ma ùn avemu micca interessatu in u partitu eticu di a question, ma pudemu amparà l'ipnosi è cumu maestru di sta sapè stessu. A giurizzioni di l'annunzii di i "cuncepte" cuncepte, pudete maestru di qualcosa: almenu l' ipnosi , ancu a chjamata di un drago manual. Ma, forsi, no tutti i so parolle si meritonu micca susciteghji, anu da capitu.

Puderaghju l'ipnosi nantu à u mo?

Stati di Trance sò cunnisciuti à l'umani per un tempu assai tempu, ma a scienza turnò a so vista versu l'ipnosi solu in u XVIII sèculu. Allora i scentifichi avè infurmatu chì hè più faciule per sughjettine una persona per suggerimentu si site un ochju chjude o un ispilu nantu à u livellu di u so nasu. Fighjendu nantu à un puntu vi permette di trasfurmardu in una persona in un trance. I primi ricerca anu inclinati à risponde a quistione si hè pussibule amparà l'ipnosi nantu à u so propiu, negativamente. Questu hè duvuta à l'aura mistica annantu à u fenomenu, chì hà fattu unu pensate di a necessità di avè un rigiu innatu. Ma un certu prucessu hà a prova a pussibilità di acquistà e cumpetenze necessale in u prucessu di furmazione. Allora l'indipendenza di l'aducazzioni indipendenti hè abbastanza pussibile, però, avete bisognu à avè un sociu inspiratu da a persona, altri u risultatu di a furmazione ùn sarà micca rastru.

Cume l'apprendre l'ipnosi nantu à u vostru?

Prima di avè principiatu a maestru di e diverse tecniche di immersione in trance, hè necessariu di sviluppà a fiducia in l'autore, perchè l'ipnote nutatu hà bisognu à inspirà rispettu in una di u so tipu. Hè impurtante ancu di mette una voce, u vostru discorsu deve esse chjaru, coherente è convincente, avete bisognu di l'aggressività eccessiva è di i chjusi. Fighjine à u tempu dirittu, tutti l'ordini devenu esse pronunziati in un passu lisu è calmu, u vulumu di a voce duverà esse còmico, perchè chì u discorsu parechje cunfidendu, ma di moltu. Dopu avè acquistatu e qualità necessaria, puderete pensà à cumu l'apprendre l'ipnosi sè stessu.

Ci hè parechje manere di fà l'hypnotizzà l'interlocutore, avemu acquisto cù e trè simplicità di elli.

  1. Pò u so cumpagnu in u bramante opprettu per voi chì i vostri ochji sò stati nantu à u livellu di a so fàccia. Pigliate a manu è dumandate ch'ellu vi vede in l'ochju. Ordreghjanu per rilassate è à 5 minuti ùn vede micca da u ponte di bocca. Allora dice: "E stà tranquillu, stancu è vulemu dorme. Ùn risistinu micca, ora sarà persu duratu parechji minuti. Quandu si svegliate, sentite un spinu di forza. Pudete venerà cù a vostra formula di parlà cù u listessu significatu. In seguitu, avete bisognu di scaccià e to mani di u to cumpagnu, stannu detta d'ellu è dumandate à chjude l'ochji. Senza una palma alzata à a so fàccia, cum'è s'ellu aiutavvi à minà i pesta. Dopu à 5 minuti, dicemu diversi voti: "Du sonnu!".
  2. U metu più anticu cù l'usu di un ughjettu brillanti hè di travaglià oghje. Pigliate un specchiu, un lockete lisu nantu à a catena o una bola chrome. Organice l'oggettu à u livellu di u nasu di l'ipnotezza è dumandà à vede à u puntu brillanti. Dopu qualchì tempu, l'effetti desitzzati sò rializati.
  3. In questu casu, una tecnica hè ancu utilizata chì eserciteghja una persona per cuncintrà in un puntu. Piacà a vostra manu ghjucatu sopra à l'ochju di una persona assicurata è dumandate ch'ellu viia u centru di a palma aperta, senza esse distractatu da penseri stranii. Dopu à quattro 5 minuti d'aspittassi, a persona hipnoticia accadarà l'ughjettu desiderate, è serà pussibule applicà a formula di suggerimentu. "Allora dorme è ùn serebbe sse me solu, ogni minutu duvete dorme più è più, ùn site micca capaci di resistallu quandu. Ci vò cumu à deci, è duverà tranquillamenti. Dopu quì, cuminciate a cuntari, pronunzia i staghjoni di l'immersione in dormu: una volta - i taglià si ponu pisanti, duie - sunnite sola a mio voce, trè - vo vulete durerà più è più, etc.

L'effettu serà megliu se a sesión hè cunnisciuta in un ambiente rilassatu (luminu suffucatu, musica tranquilla e tranquilla, aroma prupone piacè). Ùn vi scurdate di stabilisce u cuntattu cù un cumpagnu, aiutallu à rilassate è calmu calmu e ùn dumandate dumande spaventusu finu à ch'è averebbe adupratu.