Costume di u populu spagnolu

U tradimentu folkloristicali di e donne era furmatu da a cultura Maho, i purtatori di quali eranu dati musicale suciale. Lu paniu rìsticu hà vinutu in moda à u XVIe seculu à a corti di l'Habsburgi Spagnoli, ma prima chì l'estetica di moda era assai polemica. U Rinascimentu anu avutu a so influenza in l'enfasi di e formule grazia, è a Cattidrali Cavernu dumandava d'amparà tutte e curone di u corpu - questu hè unu di i principali fattori determinanti in a storia di u sviluppu di u costume di u Spagnolu.


Funzione di u disfunutu tradiziunali femina

U tradimentu populari spartitu per e femine era di una ghjuvene incù ghjaquante, una mantilla, chì hè sempri l'elementu principalu in u costume nazionale, una cima per una mantilla, faldes, manteaux è un accunciu obligatori era un fan.

Cu l'avventu di u Rinascimentu in u XVIe seculu, a tradiziunali tradizione cambiò un pocu, piglià a forma di armatura nantu à u quadru. U costume hà sappylatu e formule femminilius gracciosa, un collu duru hà aiutatu e donne à mantene i so capelli orgugliosi in risultatu, un corset rigatu chì oculta tutte e bulge. L'incaricu hà avutu una perfetta triangulaire siluette, è in cuntrastu cù a moda armonii taliana , a ropa spagnola riprisentava formi geomettichi chì distortu u furore di e femine naturali, chì guverna a deformazione. I vistiti avianu un corpu chjude è untuore di corpu cumplète. Un spinneru di metallo hè stata attaccatu à u corpu, chì s'assumiglia à un cone in forma, è sta falda era purtata cun faldes, cima è bassa. A falda superiose una incisione profunda in a forma di un triangulu, chì hè cundue cù un capu di u corpu. E manichi anu una forma angulata, chì righjunghjendu u largu à u polu. I spaddi in i tragetti eranu assai larghevuli, è questu effettu di e spalle enormi hè stata creata in particulare l'aiutu di i rotuli.

Avà hè chjaru cunsiderà u costume tradiziunale cum'è un vistitu di u ballerò flamencu, anche ci sò assai prudutti tradiziunali, secondu u terrenu. Per esempiu, in u centru è in u sudu, u flamearu è u turratu sò cunsiderate un vestiti tradiziunale, mentri certi motti Celti sò usati in u nordu.