Cumu si pò esse vistutu per a prima data?

A primu date cù una persona chì hè distanti di l'indifferente per voi hè micca solu un avvenimentu impurtante in a vita, ma dinò un tipu di teste di cumpatibiliità; postu chì cum'è passarà depende assai, cumu cumu creeu elaburà relazioni cù questu l'omu in u futuru. Di sicuru, u più impurtante hè u to cumpurtamentu, perchè hè u fattore determinanti chì voi u vostru sceglie chjamatu è ellu. In ogni casu, ogni ragazza, prima di tuttu, pensa nantu à a vistitu per a prima data.

Erculi à scelta un vistitu per una prima data

Ogni chjesa intelligente piensa cuncepitu per u so vestitariu, ma à u listessu tempu, assai anu da accunsentà cumuni sbagliati. Intendemu di scioglie cumu per impediscenu.

Ùn viste micca francu

U putu per a prima data ùn avia nisun casu hè troppu francu. Un scicuzzu enormi, una fracciata curta o shorts ùn sò micca apprufati.

I sicicòlogenu dicenu: Molte chimichi volenu seguitari immediatamenti "a face di merchante" è cercanu à incantu u chevalier cù i so numerosi charms, perchè u cuncerta prumetti di vedere u decocuulu, è a farsa curta palesa perdi slender.

Chì a zitella pensa: a zitella chì pensa chì simpaticamenti hè charming, perchè ùn serà micca pussutu piglià l'ochji nantu à a so bella figura.

Chì un omu pensa: un omu, sicuru, ùn rinviarà mai ellu u piacè di vedenderà u corpu di una bella donna, ma hà da pensà à seguita chì, in più di una bella figura, ùn avete nunda à offerta. Cusì ùn vi maravigghiate sì chì, da u prima settimane, u zitellu face a cunducta obscene è aspetta à cuntinuà a notte in a sala di l'hotel. Di sicuru, dopu una notte battiata, u cavallu hè improbabile chjamà, è voi stessu hè a culpa - ùn era micca necessariu d'esse l'esposizione in u primu minuti.

U vistimentu per a prima data ùn deve esse micca trottu chjusu

Purtate troppu vechja un vestitu per una data, ùn vi maravigghiate s'ellu u vostru cavallu ùn ferma più longa. Pudete scantàlu cù a vostra ostinenza inaccessibili.

I sicicòlogisti dicenu: poni nantu à un vestitu sclustu chjusu, a zitella corre u riscanu di restà malinterpretata. U fattu hè chì in un vestitu stilisticu monasticu in un nivellu subkonzientu, a zitella cum'è dice à u babbu: ùn aghju micca fiducia di voi. L'omi percibianu e donne solu com'è società cummerciale, ma cum'è e so petri pussibuli - improbabile.

Chì a zitella pensa: a donna, cum'è sempre, pensa à l'autre volte. Ella crede chì tali robba per a prima cita facenu rispettu, ùn mi circà micca cun elli soberbia è micca solu per cunsiderà cum'è un oggettu sessuale.

Ciò chì omu pensa: i ghjovani simplicemente prefete passà. Oghje ch'ella hè nantu à a prima data, sti rilazioni finiscinu, è ùn avè da tempu di fà cumerci.

Comu sceglie un vistitu per a prima data?

Chì deve fà? Cumu si pò esse vistutu per a prima data? A verità hè, cum'è sempre, in qualchì parte di u centru. Se decide di dà u vostru cavalier l'uppurtunità di vede cumu bella chì sì, fatevi nantu à una cosa. Dopu piglià un vestitu cù u scollu, assicuratevi chì hè di medie durata. Aperti li gammi, assicuratevi chì u vostru pettu, per contru, ùn hè micca esposta. Cusì, tenite bisognu è cun cura abbastanza pusizioni adattati.

Ùn vi scurdate micca di l'accessori - nantu à e mani nuvole versi bjocchi straziali enormi, è a vostra imagina cumplementà a schjetta stylosa. Calzature per i ghjurnati - cirtamenti, sandali o scarpi cù tacchi, se appruvazioni è appruvati à a situazione. Naturmente, ùn deve micca toccu tali calzari, si u cavallu invitatu à un piacè è piacè à tennis.

L'armata ideale per una prima data hè, per suprattuttu, un vestitu, perchè hè in ropa tali chì a feminità è a sexualità sò sviluppati da tutte. Sceglite u chjucu chì vi piace più, è gigate l'attentione ecstaticu di u vostru sceltu.