Cumu vestitu per una donna in una chiesa?

In Ortodosia, una visita à a chiesa hè cumandata da una quantità di règule è di tradizione chì deve esse osservatu. Questi règuli s'applicanu per l'apparenza di parishioners in generale è di donne in particulari.

I richiesti basi di i vistimenti di e donne à visità u tempiu

Allora cumu si vestite cum'è una ragazza o donna in una chiesa? In quantu à u vestitu, u funziunalità principali per questu - hà da esse un modestu modellu. Hè pruibitu di portà minidetteri, è ùn pò micca usar vestiti straggiati. I mudelli cù decocuulu prufunditu sò cunsiderate micca impolite. Cumu vistia in a chjesa, per ùn vede micca vulgari? Corti nantu à u spinu hè stata pruibita. In u nisun casu ùn deve micca toccu curati.

A quistione di manera di vestitu appressu in a chjesa preoccupa assai donne, in particulari quiddi ntinziunati per migliurà trousers in u tempiu. Ùn ci hè micca pruibitu categuricu, ma ùn deve esse micca, in ogni casu micca leggings, chjamatu pantaloni. In ogni casu, in certi cresii, l'aspettu d'una donna in pantaloni hè cunsiderata inoletta.

Inoltre, ùn valenu a cura micca solu di a manera di vestitu in a ghjesgia, ma ancu per l'apparenza cum'è un sanu. Cusì, finu à u cunsigliu, hè devia fà fà fatta, è hè megliu fà senza ellu. Tabù hè l'usu di lipstick. Hè ancu indesevule per u perfume, in particulari i rossi aspetti, à visità una chiesa.

Una altra tradizione antica era chì prima di entra à u tèmpiu una donna hà deve tene a so testa cun un pannu.

A quistione "cumu vistia in a chjesa" hè significativu per l'omi è i zitelli, è pè e donne. Ci hè parechje regule è regule in questa scusa, ma a regula fundamentale hè unu: avete bisogna modu modesta, pulita è ùn deve micca persone difisu. Dopu tuttu, u tempiu hè un postu per preghjunuri, è micca un podju. E nimu hà bisognu da alcuni.