Curtains di lignu nantu à a porta

Pi maniscevi a cortina nantu à a porta hè accuminzata assai. In più di u teatru famoso, certe volte e persone sceltu per questu scopu una cosa pocu cumuna cù proprietà decorativa. Oghje, pudete truvate uni peri di vetru, strisce strisci di tela multi-colore, prudutti di plastica. Ma i cortini di legnu sò ancu interessanti. Per quelli chì avianu prifiritu un rigalu più rigore, pudete truvà qualcosa più interessante in a forma di tagliarini romani porti o cortini bambù boniatchi. Fighjà qualchissia chì tipu di taglienti di lignu nantu à a porta.

I personi persiane

Questi prudutti sò ecològichi cumplessi, sò fattu di ghjute o bambù. Sò stati attaccati à a cornice è sò assicutati da una catena o cordone. Se si vìnniru usati principarmenti nta i finestri, ora stu tipu di cortini in Auropa principià à esse installatu nantu à e porte interiore. E cortini di lignu quì vicinu à a luz di u sole, cusì chì u bambù è i jute cortini romani cuddinu à a porta chì porta à un balcone o loggia.

Curtains di perliaghji di legnu

Fannini di etnolie o ghjustu pirsuni hà longu l'adduzzati i so porte cù un certu filu, decoratu cù colti, cunchali, pebbles. Ci hè ancu e cortini di porte di lignu, chì pò esse attribuiti à questa spezie. Invece di perle, ani diferenti, rombi, e tubi multi-culore sò stati utilizati. Ddu adduzzamentu decoru trasfurmate à u colpu di u ventu, u bughjone ghjustu, è diventenu un chjave di l'internu. In più di e proprietà dicurativi, sti prudutti cumpiacenu ancu funzioni utili. Sò serve bè in a staghjunali, quandu l'afflussu di l'aire frescu in a stanza hè necessariu. Cessatu u sole, tali cortelli mobili di lignu, muntati nantu à a porta, ùn interferiscenu micca a circulazione di corrente di l'aire è, inoltri, ben repeli l'insetti volanti.