Hedonism in u mondu mudernu - i prosa è cunti

Hedonismu è a duttrina chì una persona facenu tutti i so atti per u so gustu, per quessa, solu ùn pò esse cunsideratu u significatu di a vita. Un tali accusamentu pare micca immurali à qualchissia, ma ùn ci hè micca a virità assoluta, perchè e cunclusioni anu da esse fatta indipendentamente.

Hedonism - chì hè?

In a traduzzione da u grecu anticu hè un piacè o piacè. A duttrina cù questu nome, parra di a natura di a ricerca di sensibilizazioni piacevule, per quessa chì a persona conscientemente o micca si move à u percorsu. E postu chì hè stà in a natura umana, hè abbastanza lògicu di diretta conscientemente a vostra manera di ricerche ghbia. Tuttu l'insegnante finisce in sta affirmazioni, perchè ùn hà qualchì capu stu sistema, perchè u cumpurtamentu di i so aderenti pò esse diventente impurtante.

Hedonism in Psychology

A duttrina nascì ancu prima a nostra era, ma l'hédonisme in a psiculugia socia cuminciò à esse cunsideratu in u 20u seculu. Ci sò dui conceptu di cumportamentu:

A mancanza di u hannoismu psicologicu si trova in a trasmissioni di u rolu cintrali à l'emozioni, sughjendu a parti pensà à u sfondate. In fatti, l'emozioni sò solu serve di balise à u vostru sistema di valore propriu. Hè l'hedonismu permette di esaminà a accentuazione di l'individuu per l'acquistate di pleasures fisiologichi è articuli prumittiti, spessu mancati di significatu praticali. Tali studii sò pertinenti per u numeru crescenu di persone chì cercanu u massimu disfuntu.

Hedonisimu in filusufìa

Aristippu (435-355 aC) addivintò u fundatori di l'insignamentu, cridendu chì l'anima umana experta dui stati - piacè è u dulore. U caminu à a felicità ghjocate per evitari sensazioni di disgrazia è scrive per e cose piacevuli. L'enfasi era in aspettu fìsicu. Epicurus hà dichjaratu chì l'hédonisme in a filusufìa hè a satisfazione à i sè cun vuluntà. L'uggettu hè di piacè stessu, ma a libertà da l'infelicità. In a so opara, a più maiò di qualchì piacè è l'ataraxia, a paese di mente è a moderazione in l'utilizazione di qualsiasi beneficii.

Hinduismu illustratu in tuttu u XVIII sèculu. L'aristocrazia, in particulare in France, spessu compie chì l'acquistione di i piacè mai simplici. Jeremiah Bentham, chì traducia l'hédonisme à un novu nivulu, aiutau à restituurà u cuncettu di a filusufia, pigliatu com'è basu u principiu per a so teoria di l'utilitarisimu. Hè prumove per u cumpurtamentu di a societa in quale tutti i so membri puderanu alcuni u massimu disfitùtu.

Reguli di vita per l'hédonisme

A duttrina ùn hè micca solu furmata, ùn ci hè micca un sistema chjaru di valori, è nimu hà fattu a regula di l'hédonisme. Ci hè solu un postu: l'ughjettu ultimu di l'omu hè esse felice. È per questa hè necessariu di riduce u nùmeru di impressioni disgrazziali è si cuncentra à e cose chì portanu gioia. Questu hè, per capisce ciò chì l'hedonismu significa, hè necessariu nantu à a basa di a so propria sensazioni.

Hedonism - hè bona o mala?

Ùn ci hè micca una risposta in unequivocale, tutta dipende di l'interpretazione persunale di u cuncettu. Per quarchi, l'hédronisme hè a perseguite di e impressioni novi indiestenti, e qualchidunu cunzidenu l'aderenti di l'insignamenti per l'amuri di una robba bella è l'adopzione di bagni cù scum fragante. Hè chjaru chì u desira di fà a vostra rutina di u ghjornu un pocu più piacevule, ùn pò micca amminazzà nunda. Sè fà l'acquistramentu di piacè un finu in u stessu, puderete finisce cù solu scontri. E cunsiderate cumu hè u spiritu in a so forma assuluta.

  1. Eternità . Aos pouchamente, oghji piacè maiurà abbitanti, i passati novi necessitanu, ma quandu sò stati passati, ùn ci hè nunda chjaru chì pò esse ghjunta.
  2. Un perdimentu di tempu . Per a ricerca di piacè, hè faciule quellu di missu u mumentu per piglià i passi chì decidenu a futura vita.
  3. I prublemi di salute . A quantità di ciò chì dà ghjocu à u pianu fisicu hà un impattu negativu in salute.

Hedonism and egoistise

A parte filosoficuali di sta docenza hè spessu equdinata di l'egoistu, ma questu hè micca solu. I principi di l'hannonismu ùn prescriva micca cuncentrazione in un solu sè stessu, ùn hè micca pruibitu a cura è à l'amori di l'altri. Ci sò dui forma: egoista è universale. U primu hè carattarizatu da una cuncintrazione in i sentimenti propii, anchi si ùn sò micca spartuti da altri. Per sapienti di a seconda forma, hè impurtante chì u piacè estendi à quelli chì sò vicinu à elli.

Hedonisimu è Cristianesimu

Da u puntu di vista di a religione, tuttu ciò chì ùn hè diretta à serve à Diu hè una vanità chì ùn hè micca degnu d'attenzione. Perchè l'hedonismu hè un piccatu per i cristiani. Ùnicu ùn distraghja micca da u scopu più altu, ma dinò solu u sustituisce cù un desideriu d'acquistà uttimi terreni. Se parlemu di u fenomenu in generale, senza analizà casu specifichi, a vulintà spuntà di cunfortione ùn pò esse chjamata crimina. A forma universale di l'hédonisme ùn troppu micca sempre di passà à diventà un piccatore, l'aiutu di l'altri populu à u Cristianu hè aggruppatu.

Ùn pudete dì chì qualsiasi mannuccius hè un piccatore. Ogni case si deve esse consideratu per separatamente. Se ùn pò micca capisce a situazione nantu à u vostru, ùn voi micca vulete viulenza di e vostre credenze religiosa, è in cunsulazione chì pudete micca reffisce, pudete cunsultate cun u prete. Sò chì i testi sacri megliu, è hà spertu in risolve tali cunflitti. Hè veru, ellu puderebbe esse incorrecte, perchè a decisione finale resta per a persona stessu.

Hedonisti famosi

In a società moderna, quasi ogni celebrità ponu esse a prupone "hedonist". Ancu s'ellu alcune d'elli sò inghjustificati in carità, succorsu solu dopu à satisfacer a so sete d'imprese pleasant. Questu hè applicatu micca solu per a nostra età, cunnuscenza di una vita còmera chì sò sempre stata. Dopu Epicuro, chì derivava a so propria formula di l'hanno, l'insignamentu ricevenu una nova vita in u Rinascimentu. Allora i so seguitori sò Petrarca, Boccaccio è Raimondi.

Allora Adrian Helvetius è Spinoza s'unì à l'insignamentu, correlate i piacè di l'omu cù l'interessu publicu. Thomas Hobbes hà ancu discututu per e limitazioni, chì avè suggerenu u principiu di "ùn fate micca à l'altri cum'è ùn avete micca vulutu fà per voi". Stu principiu ùn era micca fattu di tutti, l'esempiu vivu di u rejetimentu di armamenti religiosi, morali è leggiani eranu l'opari di u Marquis de Sade.

Libri nantu à l'hédonisme

U fenomenu era d'interessu à parechji, era studiatu seriamente da i filòsufi è psiculoghi, e descripzioni pò ancu esse truvati in a ficzioni. Eccu alcuni libri di u hanno.

  1. "Principi di l'Etica" George Moore . U filòsufu in inglese riflette nantu à a natura di u fenomenu è apreva un sbagliu - una mistura di a nuzione di u bonu è i mezzu per fà.
  2. "U Ceretu è Spéciale" di David Linden . U libru rici in quantu l'ultime rializazioni in u duminiu di a neuroscienza, chì permette una nova aspettu à l'acquistramentu di piacè è a furmazione di a dependenza.
  3. "Ritrattu di Dorian Gray" Oscar Wilde . Un travagliu ben cunnisciutu, chì hà sottuponutu più di una versione di schritta, dimostra l'aspettu u negativu più negativu di l'hédonisme.
  4. "Un bravu novu World" di Aldous Huxley . A so vita suciale hè custruitu nantu à i principii di piacè. I risultati di tali prucessu sò deskritti in u travagliu.
  5. "L'ultimu secretu" Bernard Verber . L'eroi di questu novu fantasimu pruvate di circà à i pinsamenti umani è di truvà a raghjoni di fà cumerci.