Cumu scundizà i vostri emozioni?

I so emozioni sò peculiari à ogni persona, ma ci sò tali persone , in quale a so manifestazioni hè spressione sopra à a norma. In altri palori, sò sti pirsuni emuzioni. Per una banda, chì hè sbagliatu di vede l'attesta vera à a situazione è altri affari? True, à l'altra banda, dà venti di e so emozioni, scurdate di manera di scuntala è micca per fallu u boscu.

Cumu seguitanu e so emozioni sottu cuntrollu?

Basi rigulari:

  1. Chì pruvate à u mumentu pò esse solu un sombra distante di l'emozione principali. Avanzendu da questu, unu deve cunnosce a so propria personalità, emozioni.
  2. Qualchese statutu emozionale ùn hè micca appaghjatu fora di nunda. Solu quandu avete bisognu di capiscia chì certu azzjonijietu si sò realizati nantu à a basa di l'emozioni, u cuntrollu di e mani saranu datu assai più rapidamente.
  3. Allora, quandu sente u nàscita di l' emozione , prima di perde a testa, pruvate di decide chì senti: l'ingerimentu, u timore, a ghjilosità, l'aligria. A cosa principalu - ùn mette micca.
  4. Mantene un journal "U cuntrollu di penseri è emozioni", in quale anu scrittu e situazione è l'emozioni avianu accadutu in a vostra vita. Questu facenu pussibule studià per esse megliu. Inoltre, truvate u tempu in u ghjornu per analizà ciò chì i vostri pinsamenti foru occupati prima di cumincià à tènduli è à tirà.
  5. Dopu avè stabilitu u vostru situ emotiu propiu, vene cun vede scelte per svià di a situazione.
  6. In u mumentu di fà una decisione chì aiuta per capiscenu cumu fà l'attu, èranu in prigiuneru di l'emozioni, avè una lista di ciò chì sempre serete guidata da. Allora, pò esse principale persunale, logica di u sonu, scopi, chì hè sopratuttu, etc.
  7. In l'eventu chì vulete aghjustà emozioni negativi, avete da primu di tuttu o cambia a vostra attitudina, capiscu chì ci sò cose chì ùn pudete micca cambià, o trova in tuttu un frazu pusitivu.