Cumu si scelta un Yorkshire Terrier mini?

Yorkies sò cumpagnie preferiti di parechji raggette, cum'è sò assai cumprati, ghjucate è avè un carattere maravigliu. In ogni casu, alcuni hè chì u cuddotto selezziunatu pare ch'ella hè dolcifulu o ùn viaghjanu bè cù i patroni. Per evitari una situazione tali, bisognu à sapè cumu sceglite u cucciu ghjucatu di u Yorkshire Terrier è navigate in e peculiarità di sta razza.

Criteriumi di scelta

Prima pudete avè à cunsultà a urighjina di i cuccioli per a vendita. U furmeru hè obligatu di dà infurmazione tutta di i so parenti o di furnisce un pedigree chì cunfirmava a pura bianca. Dopu à parlà cù u criaturu, pudete aduprà a scelta un cucciolo. Per quessa hè bisognu:

  1. Segui u cumpurtamentu di i cuccioli . À l'osservazione, hè pussibule insereminate individuu timidu, chì permettenu dumane nantu à elli è i valenti "dirigenti" chì sò dirigenti in a famiglia. U primu tipu di Yorkie si cumpone bè cù l'anziani, ma i "primi" attitudini cresciti cù un caractere pronunziatu avè bisognu di una manu solidissima è educazione .
  2. Avvene: i Yorki chì ùn entru micca in un ghjocu cù i frutti è preferite esse solu si pò esse malati, però hè megliu micca cumprà.

  3. Esaminate l'esterno . Un annu cù i pani e più chjappi di quellu di i so fratelli sò criscenu più chjucu è frutti. Assicuratevi di prestu attenzione à u lòguulu di u nasu - duverà esse umdu è cool. Nantu à u filu di u nasu ùn ci era micca una fruntiera bianca. Se l'età di cucciolo hè di menu di dui mesi, i sughjetti ùn stallanu micca. Ùn pigliarete cum'è un figliolu - i terrieri di e grigioni risanenu in 2-2,5,5 mesi.
  4. Evalvisa u statutu di salute . Prima di sceglienu un mini Yorkshire Terrier, apprizziate u so state di salute. Ùn averia micca limpiu, pelle è capelli ùn anu sanu, è muzzicu - curretta.

Dopu à cumprà u cucciolo, u cliente t'hà dettu cunsiglii detallati nantu à cumu cultivà l'animali in scrittura.