Comu a disaccustom cucciolo di a casa caghba?

U cuccioli in a casa sò maravigliose. Ma quandu sò chjucchi, anu bisognu à esse abbitatu à u bagnu , altri o dispiazione serà rimpiazzatu da i gustorii sfoglie è di a terra è, di manera naturali, di cuncepzioni sanu. Per trattà questu pudete, se u primu ghjornu, quandu si purtate u cucciolo di casa, limite, permettenu micca per caminari nantu à a casa in silenziu. Cusì, impediscenu una situazione pratesa.

Puppy hè scrabbling in casa - chì faraghju?

Ùn pensate micca chì a mo casa hè a so casa, è vogliate chì duvemu una relazione calda. Prima di tuttu, hè un animali, è deve esse entrenatu. Se u cuddaru hè chjuchju, cumprà una casagina mobiliu - in casu ùn avete micca u tempu di seguità u zitellu, aiutavamu cun avè cun u prublemu, cumu si desinfectate un cucciolo in casa. A cage hè devia esse espasa, perchè chì u cucciu pò esce in quì, impastatu è ghjittassi. Tutti i ghjorni chì u cane s'era amparatu è si manghjò, averia bisognu à ghjucà, è hè da quì tempu di piglià u so fora. A l'altura di u ghjocu, un cucciu bastottu solu fà cascà à u locu, è ùn avè micca avvisu chì cumu faci un puddle.

Se u vostru cuddaru hè anzianu, è cunfizziuneghja a destra di a casa, chì marca u territoriu, ellu si pretende di guidà. Quandu avete vicinu, ùn ùn pruvà à cena, ma si vi turnassi, vi pigliate in u prublemu. Pundite u cuddaru, mette in una casgeria, ùn hè micca veramente piace à sente quì, forsi anu chjaru è dumandà a libertà. Ma vale a pena per passà cambià i so abitudini. In solitu ci tocca à duie simane à u mumentu chì u cucciu ùn mancani vintendu casi. Se dopu chì pigliate u cucciolo in a strada, ùn ùn mancunu a necessità, apparentemente, in i so piani di fà in casa. Riturnà a casa, è u mette in una gabbia, i cani sò boni animali limosini, è aspittà d'aspittà, finu à chì sò liberati, è in turnu, dopu a liberazione, portanu e to petre fora. Dopu parechje volte u càstigelu, u cucciu vippu di scuzzulerà, in ogni locu, scantannusi di stà in captivity.