Parenting puppy

Per assicurà chì u pruprietariu ùn avete micca prublemi cù u cane, hà bisognu à sapè cumu rigalu u cucciulu. A upbringing propria aiutà à realizà e cose qualità di u travagliu di u cane, cumu furnisce u cumprintà u cumprinte di u patrone è a robba. Hè necessariu distingue l'educazione da u furmazione. L'obiettivu di a furmazione hè di cumprenderà certu azzjonijietu nantu à u cumandimu di u postu. L'obiettivu di a furmazione hè a furmazione di cumpetenze di u cumpurtamentu currettu è e reazzione in diverse situazioni. In cunseguenza, parechji razzi di cani pò fà senza furmazione, ma l'educazione hè assicurata necessaria per ognunu. I metudi è i metudi di a crescita depende di a razza di u cane. U pruprietariu di u ghjacaru deve sapè anticipu cumu crià un cucciulu di questa o di quella razza, pò esse acquistatu da littiratura specializata, o par parlate cù i cynologi viventi. Per studià a littiratura nantu à a furmazione di cuccioli per manichi ùn sò micca bè à travaglià cù razzii serii. Ma grazia à a dispunibilità di a presentazione, una literatura tali pò esse utili in a furmazione di un cucciolo di quellu terrier, u terri di Yorkshire, è i cani di altre razzi chjuche.

L'Educazione è di furmazione di cuccioli Laika, Pastore Germanu, Labrador è altri cani maiò precisa un accostu seriu, furmazione regula, un certu nivulu di cunniscenza à u travagliu cù razzi tali. Quandu cresce i razzi caccia, hè bisognu di cunsece si un cane serà utilatu per caccia in u futuru. Quandu anzianu è cresce un cucciolo di una ghjacera, un spaniel e altre crescita di caccia chì sò guardati cum'è di l'appartamentu di cani, i so instinti naturali deve esse cunsideratu per evità di sbagliati è micca per ferurà a psique di u cane. Raising un cane per a prutezione hè ancu e so propriu caratteristiche, è se ci sò parechje azzjonijiet sbagliati, ci hè un gran rischiu chì u ghjinuu sarà prontu aggressivu è ambittered.

Pigliate a furmazione di e prutezzione in l'esempiu di crià un cucciolo di un pastore in Italia. Per cumprendu per esse educatu adducerà un cucciolo di pastore tedescu cum'è un cane di guardà, unu deve cunniscenda a psiculugia di u cane. Un sbagliu cumuni hè prova di furmà è aiutà u cane. U prucessu di l'educazione pò esse basatu solu nantu à l'amore è a confianca di u patrone è u cane. Sì u patrone si mostra crueltatus, agressione o ingiustizia versu u cucciolo, invece a so psique fate sporta, è u canu ùn pò esse un guvernatore affidante. U ghjornu cuminciò à prutezzione di u territoriu, hè necessariu di travaglià l'attitudine per ghjustu à i straneri, cù l'aiutu di ghjoculi per sviluppà una retazione rapida è prufonda, per insignà i reguli di iegge (u cane du manghjate è affruntà a nicissità solu in u locu destinatu per questu). L'attitudine in l'abbinelli anu avutu seri calvi in ​​tutti i casi salvo scritte à l'area protetta. Ùn pudete micca lascià altre persone di diventà cumpagnu per i ghjoculi, u ghjornu di u cucciu. Ùn pudete micca pruvucari un cucciulu perchè ùn tira in i strangers senza raggiuni. U furmazione pè a prutezzione di u territoriu hè divisu in parechji etaati, cunsistenti di furmazione, chì si sò in una certa seqüència. I patroni di u pastore devenu esse preparatu pè travagliu di u ghjornu cù u cane, per avè un u risultatu positivu in furmazione.

Ancu qualcillana di a razza, avete bisognu à esse capace è sapevanu cumu crià u cucciolo. Da i primi ghjorni, quandu u cucciu ùn solu s'addora in a casa, i patroni ùn devenu à insignà u cumpurtamentu correctu. Hè necessariu di capiscia chì più tardu o appressu un cuddinu sarà un cane adultu, perciò da u principiu hè impussìbule permettà un cucciolo per fà ciò chì serà inacceptabili in l'adultu. Senza di fà esse prufessiunale per l'educazione, unu ùn pò esse dumandate l'ubbidenza è l'intelligente da i cani.