Quandu deve spuntà u cactus?

I Succulenti sò e cose assai peculiare, chì diferendu assai di altre tipu di fiori interni. Sò circondati da parechji invenzione, induve novu floricultori-cactus. Unu di elli hè u mitu chì i cactus ùn ne micca bisognu di ririmenti. Sicura chì questu hè micca cusì. Invece ancu chì u locu di cità di assai varietà di cactus hè un desertu caldu, anu sempri bisognu di l'acqua. È avà scuntate cusì à a cura di cactus in termine di rego.

Quandu deve spuntà u cactus?

Ùn ci hè nunda una risposta à sta parte, perchè a freccia di rege dipende da parechji fatturi: a varietà di cactus, a cundizzioni di e so radiche, i funnuti di u tarrenu, u tempu di l'annu è, finarmenti a temperatura è l'umidità di l'aria in l'abitazione.

Cusì, per esempiu, u cactu peruvianu vole di regione raramente, è in l'invernu ùn deve esse riabilitatu à tuttu. Ma a varietà di a pianta "Natale", à u cuntrariu, hè higrosu è gustu assai di pulita.

U segnu indicatore impurtante, cum'è l'annunziate, hè a stagione. I cundizioni d'irrigazione sò stati vicinu à naturali è pussibuli, è anu orientatu nantu à elli. A primavera, quandu a natura speke, avete bisognu à prestu è aumentanu gradualmente a freccia di regione, cuminciendu cù spraying. À l'estiu, pruvate l'acqua di i cactus regula, ma à u stessu tempu moderatu. Ùn permettà micca acqua per stagnate in a pignatta, ancu comu l'aghjunghje nantu à l'aguzzu di a pianta. In u vaghjimu, quandu a temperatura di l'ambienti circundante accumene a goccia, spicchendu stupidamente, purtannu à un minimu prima di l'iniziu di u clima fretu. Ricurdativi chì a cosa peorata per qualsiasi cactus hè alta humidità à temperatura minimu. Cume hè spessu cattighi di cactus in l'inguernu, depende di a variità è di e cundizzioni di a prissioni. À questu tempu hè un periodu di restu, è di riei prufessiunale ogni 2-3 mesi o un pocu più spessu.

L'acqua un cattu?

In più di a freccia, hè bisognu di sapè annantu à l'altri caratteristiche di catturi di acqua:

  1. Utilice l'acqua per irrigazione cù una temperatura di 36-40 ° C.
  2. L'acqua da u grigiu deve esse difinnutu per almenu 24 ore o passa un filtru. Idealmentu, l'usu di scoured o acqua di acqua.
  3. Irrigazioni da l'altitudine o quì sottu, ogni floriste decide individuale. Fate cusì vulete, ricurdannusi a peculiarità di ogni metodo (acqui di sopra hè più piacevule, ma i nutrienti sò più rapidamente robbe di u locu, quandu riei a paleta, assicuratevi chì l'acqua righjunghja i radichi di u cactus).
  4. L'acqua eccessiva hè più dannuva à i so succulenti ch'è a so mancanza.
  5. Un cactu fiorente, per regula, deve esse acquafredu cum'è u latru in sicchi.
  6. Pudete l'acqua di a matina o à a sera, ma in nisun casu nantu à un ghjornu calore, in particulari di riguard'à e piante situatu à a luce.