Lista di e cose pè i ghjuvanotti in a primavera

A futura matri, cammendu intornu à i butthetti cù robba di i zitelli, hà un scatto irresistibile di cumprà tuttu ciò chì vene à i so ochji. Prima di i chjami tanti capelli è capelli cù ruffles, ancu un poveru pocu impressibile in futuru, ùn pudere micca risistiri. In questa materia hè bisognu di una mente soberana, senza emozioni, cusì analizà quale lista di e cose per un novu in a primavera hè veramente necessariu.

I vistimenti di i ghjuvanotti in a primavera - ricunniscenza generale

Comu accumincia, ùn deve micca esse tandu cù a compra di robba. Sì i vistimenti sò troppu chjucu, a mo mamma hà da fà di lavandula è di colpu. Sì a robba sia troppu, qualchissia di e cose sò stati senza prutezziunati, perchè in i primi misi, u zitellu crisciarà prestu. Hè ancu intesu chì a ropa di primavera per i vistimenti, cum'è l'invernu, l'estiu o u oghje si deve cuntinuà qualità qualità di i materiali naturali. E so cunfizzi deve esse finta è finta, per chì u zitellu hè còmico.

Sicura chì i cose necessarisi per un novu in a primavera pò esse sfarenti, secondu u mese di nascita. Se questu hè marzu, in seguita, u vestu valeurumu duverà cose tempi demi-tempi, s'ellu mai, l'enfasi si deve esse ancu in l'acquistu di u settore. Ùn hè bisognu di cumprà cusì bè aspra pè a primavera, hè megliu vistimentu di u zitellu in parechje strata, per rinforà quandu necessariu. Ciò chì si ponu purtà à un novu in a primavera deve esse deciditi da a mamma, cuncintendu à i cambiamenti in u clima, à u cumpurtamentu di u zitellu, à i so sentimenti, è micca à quelli chì l'altri figlioli stanu purtati. Hè mpurtanti ricurdà chì hè moltu più difficiulmente di sperimenta un novu chì à sopra-terre. È hè sopra-terrestra hè un gran periculu per a salute di u zitellu.

U vistimentu di primavera per i vistimenti

Allora, chì robba tocca à un novu in a primavera, avemu dicistivu una lista indicativa:

  1. Overalls o un sobre. E macchiati per a primavera per i marini nascenu ùn deve esse micca bè calda, suffissu bisognu o ancu piuvitù. Se qualchì parechji primi ghjorni volenu esse assai friddi, hè megliu trasfurmà u zitellu in una manta à questa ora. Un annuperu per un novu in a primavera puderà rimpiazzà un mozzu, ma sta compra serà superfluvule se pensa di trasportu u zitellu in un sedi di carru.
  2. Ogni terre o macchina terribbli seranu necessariu in a fini di a primavera. U tagliu pò esse presu cù un marghje per à aduprà aduprà in l'fine di l'estate di l'estiu.
  3. I Cappelli per u passaghju duveranu esse acquistatu per e diverse climatiche - velour, terry, puntata. Sì u generale cù una cappucciu, ùn pudete micca cumprà un velore.
  4. U corpu cù i maniche corto è longu - 4 pezzi serà abbastanza.
  5. Sliders - almenu 7-8pieci, hè bisognu di u flanelu è magre.
  6. I slip di u tela fina di cuttimi sò indispensabile per un novu - 2-3 pedate sò abbastanza per a primavera.
  7. Medici - più di 2-3 parmi sò improbabile di esse necessariu.

I cumpunenti cumpunenti di doti novu

Dò à u novu in a primavera ùn hè micca solu vistimentu. A lista di e dispunimenti per un novu in a primavera hè cumprummintau ogni tipu di dispusitivi per caminari, di dorme, d'affari, d'alimentazione. Di sicuru, sti listi sò individuali, ma cunzidenu a principali:

  1. Un passageru per un novu in a primavera ùn hà micca esse pesante cù roti putenti, perchè cun ellu ùn avete micca impegnà per nuvole. Ma hè impurtante pinsà per chì u stroller hè fattu di tela naturali, perchè u zitellu hà camminatu in l'estiu.
  2. Per dorme, avete bisognu di un peseta è di dui setzi di sommer.
  3. U diaperi sò utili, ancu s'ellu ùn hè micca pensatu di patevule à un criaturu à u lettu o allughjatu. Almenu 8 pezzi sò flanelle è calice. Avete da bisognu di diaperte solu.
  4. U diaper sò nichi.
  5. E mezi cosmetichi hè megliu cumprà cum'è necessariu - per un iniziu serà abbastante per avè u bagnu d'oliu, crema è saponu. Chì avete bisognu à un novu in a primavera hè una faccia di crema cun un factor de protección solar.
  6. Per u bacinu per a prima volta, bisognu di bagnu, un termometru è un grande terrazzu.