Cumu forma l'unghie.

A bella forma di i unghji hè u sicretu pè u successu di e mani immobbili, perchè i unghji chì diventanu u decoru principali di i manichi. Per unghie studienti a furmazione propria, avete bisognu di manicura, ma un prucessu ùn hè micca abbastanza per ottene un risultu duru; unghie chjucu, è per quessa chì, una volta per a settimana, hà bisognu di fà una manicura. S'ellu hè diventatu un costumitu, anu prisentatu i unghji prudutti.

Cumu prutezione forme unghie cù l'uttini?

Prima di riviseghjà u prucessu stessu, assicuratevi chì avete:

Questi fondi sò nicissati per correggià a forma di u unghjetta chinu, cuticole, è ancu per somice a pelle.

Cumu dà e unghje una forma quadra?

Prima di dà una forma bella à i unghji, preparate l'utili. Assicuratevi ch'hè pulitu. Tratta anu cun un disinfettante per prevene l'infizzioni.

  1. Pigliate e forze, è coglie elli una parte di u tessulu di ughjornu crescente à i lati di a chjave. Hè bisogna aiutu à l'area di u filu di u filu di u culu, senza avvicinà a basa.
  2. Allora andavanu bisognu di piglià u furmellu di u unghje è e furmari l'unghie. Per fà quessa, piglià u filu di u untu u pusendu à u latu di u unghje. Alignate i dui bocchini in modu chì u unghje crisciarà uniformi.
  3. Allora ci hè bisognu di allizassi u filu di u unghje. Per fà una forma cuadrada, deve circundà u perfinale di u unghje perpendicularle à u unghje, è poi affucà tranquillamente a punta di u unghje. Se tu facite un manicurizeghju senza assistente, da esse megliu se piazzate i so unghji per daverde u vostru armu. Questu permetterà di fà una forma di regula uniforme di e unghji, ma in questa situazione, ci sò dirette e curone persone. Chì necessanu una piccula volta. Prima di dà l'unghie per un forma ovale, in questu stage, hè necessariu di fà un furmulu unnessu in uppo in vippie in ligna.
  4. Avete bisognu di moltu a pelle à u filu di u unghje è cuticula per mezu di i dete in un bagnu cù l'acqua dilutau 1 cullizzione. glicerol è 1 tsp. u sali. A durata di u bagnu hè di 10 minuti.
  5. Prima di dùnanu finiscinu i unghji a forma correcta, avete bisognu di ajustà a cutícula. Eliminate u unghjettu da u bagnu, manciò cun una bagnata. E dopu l'usu di l'spatula, cumincianu a trasfurmà a cuticule da u mezu di u fille versu a so basa.
  6. Dopu quessa, pigliate e furzate è tagliate a cutícula. Pruvate micca di cutà tantu, perchè ùn ci hè micca ferita. Se a cutícula hè in cundizione normale, questu questu articulu pò esse saltatu. Dopu à quessa, una manicura fatta capace à tutti i reguli hè prestu.