Perchè ùn anu ferutu?

U musculu vitturinu, situatu in a parti frontale di a brillarella, hè unu di i più impurtanti in u corpu umanu, perchè permette di esse realizatu un certu di funzioni musculoskeletitichi. Malgradu u fattu chì hè cunsideratu u più putente, u musculu gastrocnemiu à u stessu tempu hè assai vulnerable. U pene in i venti di i petti hè un sintimu chì hè spessu nutatu, chì pò esse un fenomenu normale è pò esse evidenza di patologii gravi. Fighjulà per quessa chì i vittorie di i pedi sò spessu tortu.

Causes fisiològii di u dulore in tedeschi di i peri

U musculus in i musculi vitturi, chì pò ancu esse accumpagnati da un sensu di fatigue è una lipida di l'inzuccarati, si volse vene dopu un intensu travagliu muscular. Comu u risultatu, l'acidu lattice, un pruduttu di u metabolismu energicu, accumuleghja in i tessuti, chì provoca dolore muscularis. Chistu pò esse spiegà picchì li vittimi fauriscenu i so pedi durante a longa camminatura, dopu a correre, cavalcate una bicyclette, etc.

Un altru casu, in chì u dulore in tedeschi hè cunsideratu una variante di a norma, hè un straccatu di u musculu, uttenutu cù movimenti faciale. A maiò spessu, questa succorsu durante l'esercitu, quandu un calore stimulanti ùn hè micca fattu di ciò chì hè prima. U dulore fisiologicu ùn hè micca bisognu di trattu speciale è passa dopu un restu riposu è l'adattazione di u corpu à a carica.

E causi patològichi di u dulore in tedeschi

Se u dulore in i vignaghjoli arise pericunamenti o preoccupa constantemente, è hè ancu accumpagnatu da parechji sintomi sfavate ( cramps , ardenti, puffiness severu, etc.), si trova un studiu medicu. Per scopra per quessa chì i venti di i petti sò sore per a notte, in a matina o durante l'esercitu, pò esse dumandenu i diversi metudi instrumentali d'esaminazione:

I probabbili cagiunati di u dulore pò esse i seguenti patologii:

Sì avete suffrutu da u dulore in l'epicurienu, ùn mancu passate a visita à un spéciale - prima di u diagnòsticu hè stabilitu, più grande di e cose di a curazione completa.