Qigong per a spina

Qigong hè l'antica didattica chinesa Taoist, chì hè diretta à travaglià cù energia. In attu, questu hè esattamente ciò ch'ella hè traduciutu u nome misteriosu: "qi" - energia, "gun" - travagliu, capacità.

U stessu prucessu di travaglià nantu à un corpu sottili (energia) passa per u prismu di l'eserciziu fisicu - lento, liso, sicuru. Avemu da cunsiderà l'utilizazione di Qigong per a spine per l'esempiu di parechji esercizii classici.

Beneficii

Prima di tuttu, avemu da risponde à a quistione, à quale hè una gimnastica Qigong útil per a spina, o, più bè, à quale hè necessariu, cum'è l'ossigenu?

  1. E persone chì duminà un stilmentu sedentariu - sughjettu à u travagliu, nantu à a strada di casa è à u travagliu chì sieghjanu, in casa, à novu in l'urdinatore - chì si senti, tuttu chistu porta à u fattu chì u corseto muscular di a spine si debili, atrofia, è a spine hè in una carica insufrible. U vostru corpu inghjinante da sudari, "mani" è e so pezzi sò torciati, è ogni criscenza indecente di ghjesu hè intesu in ogni mozzu.
  2. Aghjuntata - stopop hè u risultatu di i musculi atrofizzati cose supra, in quantu à i nervi affezionati chì ùn permettenu micca l'altezza di u spinu. Eserciti per a spine di Qigong furtificà i vostri tendini è i musculi, è alleviate a tensione di i nervi spinali.
  3. Infurati - se avete avutu mai avutu una ferita, sapete chì i musculi in questu locu per un pezzu tìtenu retenuta tension, per se per a mottazza di salvezza, per quale a so capacità di trasmette cascata. Sì i vostri danni ùn vi darà l'uppurtunità di participà à sportivi attivi, u qigong hè a modu più sicura per restituà a vostra vultà mobiltà.
  4. Malatii di u sistema musculoskeletore - sò generalmente i so duluri finu à ch'elli ùn sò intolitivi. Dopu resulte chì avemu digià un diagnosi è hè u tempu d'andà in a tabella di operazione. Cù l'aiutu di a gimnastica di salute di Qigong per a spine, ùn site micca solu per esse réhabilitazione di a malatia, ma dinò di pudè salvà senza l'intervenzione di scalpels.

Eserciti

E vittimu à l'attività di i gimnastichi chinesi qigong per a spine.

  1. Let's feel our body. Cundotti nantu à a larghezza di i spalle, i pede sò paralelli. I ghjinochja sò ligeramente tlicati, è a pelvis hè alimentata pocu avantaghju, ma in nisun casu avissiru i buttigliuti siparani. Mani fiaschi, ùn la pressu à u troncu. U bastone hè ridottu, u cima sarva versu u celu. Da questa position, tutti i exercici di qigong sò cuminciati, aiuta à restaurà a cunnissioni tra u corpu è a cuscenza.
  2. "Coghju di a rinfrazia" - fate un casamentu inhalatu cù u nasu è respira cù a bocca. À u listessu tempu fughjemu u stomacu in u spinu, è u corpu hè tranquillamente fugliu, cumu chì u pupu avia chjappu u filu chì l'era tinutu.
  3. "U colpu di a gruffa" - avemu chjusu u mandru finu à u collu, stendi u collu cù a testa, si stete in questu postu. Sutta lu so stessu pisu, a testa si chjinò è pianu pianu pianu nantu à u collu s'arrivela à u cima in a pusizione di partenza.
  4. "U collu di a Tortoise" - aghjustemu u coddu à u collu, avemu a manca a nostra barbara mai più bassu è più bassu, chì righjunghja u situ di pusamentu. A capu hè parallelu à u pianu. Allora pigliate a nostra barbara, avè a nostra testa, righjunghjendu a pusizione, quandu l'ochji sò diretti à u celu. Turnate u capu à a pusizione di partenza.
  5. "U dragone sparse i nuvole" - e mani risalti da u cantu, à u focu. Scinnesse e mani avanti, culpemma in u lock è arrubbò à un pettu. Puderete cullà e so mani à u nivellu di a testa, è vultemu i nostri braccia è sullivanu i coddi. Unu di i coddi sò risuscitatu, u secunna hè riduta, trasfurmendu u nostru pettu in una direzzione. Dopu avemu adupralli u corpu in a direzzione di l'u codu superiore. Quandu avianu alcanza a tensión massima, cambiammu a pusizione di i coddi, è girannusi in a direta opposta. Facemu sti volte 9-18 voti. Finimi l'esercitu cuminciannu è culligamentu i minzoglie à u nivellu di pettu.