Signs of May

Quante parechji signalazioni assicurati à maghju: si maritè - tutte a mo vita per sorda, è ancu per involucrarà nant'à e soldi ùn era micca cunsigliatu, perchè chì a crafty àbbia confunnava tuttu. In ogni modu, l'ultimu mese di primavera hè patronu di Lada - a dea di l'amore , a felicità è a bellezza, perchè pudete crede in le signà, ma cun ochju per a realità di l'oghje.

Signs è tradizioni di u maghju

Prima di tuttu, ùn pudete micca fallut in nota di u primu ghjornu di questu mese, o più preferitu a notte da u 30 d'aprile à u 1 di maghju. In parechji nazioni, questu ghjornu hè chjamatu in modu, ma u significatu ùn hè u listessu; tutte l'spiritu malviziu attiveghja a so attività, e e traduttori di u brucu à u sàbatu, trà i cattani à e donne, è seducenu e ghjovani turnate nantu à e belli zitelli. A notte di Walpurgis di u maghju 1 hè un signu assuciatu à quelli chì nascinu in questu tempu. Hè cresce chì e donne fècenu sti bruciati, è l'omi anu abituale capaci. In generale, nantu à questu ghjornu, hè cumunitu di creme foglie, diventanu, mantene carnivali è processioni.

Qualchidunu crede chì ci hè un signu - nascutu à u maghju per esse travagliatu, ma questu hè più relatatu cun un marriage, ma quelli chì celebrendu u so anniversariu di u mesi, contru u cuntrollu sò protetti da Lada è ùn anu micca prublemi cù u sessu oppostu. À tutti l'amatori Lada a manda a so benedizzione.

Ogni tradizioni è favvi di Mai

Aghju dettu chì tutti i pinsamenti di i nostri babbi cuntenenu a vindetta vinuta. Da a so cantità è di a qualità deveni à a vita di ogni famiglia individuale è di u paesu tutale in tuttu, perchè a maiuranza rializà i culturi, u tempu, etc. Ci hè parechje signalli attaccati à a timpesta in prima di maghju. Sì u tronu hè cortu, u tempu volenu più prestu. Ma u celu, chjubitu da i nubi, chì in forma s'assumiganu di santi allargate di a lente, anuncia una tempesta imminenti.

In generale, u tempu à u principiu di u mese hà avutu una cura particulari, perchè era micca cridutu ca di più caldi di u primu ghjornu, u più chjucu seranu a fine di u mesi. In u 8 di maiu, a persone sempre pricava per a chjesa è dumandatu à Diu per salvà i cultalli da a seca, ma i freti chjudi friddi puderanu purtà à a mancanza di u meli. U ghjornu tiverziu si firmonu e so fugliale è cambiavanu solu per travaglià in u campu. U tempu di piantà i crescenti si cuminciassi , è era cumunu chì a donna più antica di a famiglia deve fà quì à a prima matina, mentri ùn à nimu pò vede è ùn pò micca mancà. In u 22 di maghju u numaru hè stata premiatu unu di i santi più putenti - San Nicola. Da quellu ghjornu un bellu tempu calda era già stabilitu è ​​a ghjente hà cuminciatu à aspittà l'estate.