Immagine di l'ochju in 2016 per i zitelli

Indipendendu di l'epica di l'annu, e donne chjate volte cusì charming. In u vaghjimu, quandu u ghjornu hè più curtu, è u tempu hè più fretu, i rapprisentanti sessuale giustificate sò particularmente à vugliinu per fà cacciate cun bè vistimenti.

Egetti di moda 2016

I prughjetti di u disignu offerta à sdegnu sta ropa di stagghione chì vi ponu sentu còmpiu è attrattivu Elegante fiori di u 2016 sò basati nantu à e seguenti tendenzi:

  1. A moda, una combinazione harmoniosa è sofisticata di biancu è biancu. A sta cumunione univirsali permette di scelta l'accessori di i diversi culori è, anche anch'elli ùn sò micca i cilesti più brillanti, sutate sempre elegante.
  2. I tarritorii in i fiuri di u vaghjimu di u 2016 pò esse più culori saturati. Vulete a moda? Dà preferenza à i culori rossu, aranciu, virdi è viulente.
  3. Fate grandu arcu, furmatu da u principiu di multilingua. Ma u principiu più impurtante in u verdu di u 2016 hè a facilità di porta. Tù, prima di tuttu, duvite esse comodità è cusimana in a vistita chì posate nantu à sè stessu.

Egetti di moda di u ochju di 2016 per ogni ghjornu

Per cumprà u so disignu di vestitevanu, ricumandemu stu cascaru li seguenti cose:

  1. U vestitivu deve esse in l'arsenale di donna. Questa stagione, a tendenza à i materiali naturali - a lana, u cuttuni, a cachemire, u linu. Actual hè velvet. Sò quessi i tissuti chì devenu esse preferitu. U vestitu di moda, pudete sceglie, basatu nantu à i vostri preferiti - sò lucrativi in ​​quantu vestiti laconii, è altri vestiti di làccheru in stili vitturiana, in più, ùn eseguite micca i retro vestiti di moda in u spiritu di 70-80 anni di u seculu passatu.
  2. L'aghjurnà di a moda 2016-2017 ùn hà micca fà senza u vestitu. In i culori di vaghjimu è invernu sò assai prudutti boni per u travagliu, per andà in lu lume, ogni ghjornu. A skirt u pantalone, cù una ghjunta cun tecniche, o cun un ghjocu sopra , i vistimenti sempre stessi espectacularis è spencerà l'individualità di e donne.
  3. Per attentisce, hè necessariu è in brusze cun un collar-rack. Eranu assai aggrancati cun faldes. Da a strada, l'scelta di mudelli di questa elementu vestitevamu in a staggione futone hè più ch'è rica, ma e donne di a moda, devenu ricurdà chì u chjovu di a stagione hè un pianu nantu à i pezzi, è cumu avete l'aperti - cù l'aiutu di longu o tagliu.
  4. Ùn passà a moda in u cartulare di u 2016 è i pantaloni. Sò rapprisentati da mudelli diretti à l'anklulu, flared from the hip and from the models di ghjinochju, trousers-bananas.