Natalia Vodyanova - biografia

Natalya Vodyanova hè un veru stesu in l'orizzonte di a moda di u mondu, chì era casi impossible di rializà. In pocu 3 anni, una niga chjesa di Nizhny Novgorod addivintà u mudellu più attuali di u mondu. Hè successu à u podju è in a vita di famiglia. Sò ghjilosi, imitatu, è per questa ci hè parechje motte.

Biografia di Natalia Vodyanova

A storia di u futuru supermodelu principia à Nizhny Novgorod in 1982. A mamma hà rescindutu Natalia è dui di e so rutevuli solu. Comu parechji parsunalità eminenti, a zitella passò per un difficultu viaghju da una adolescente à unu di i mudelli più famosi. A famiglia di Natalia Vodianova era in una situazione finanziaria difficili. Questu hà ubligatu à cumincià à travaglià à l'età di 11 per aiutà à a so mamma.

A 15 anni, Natasha cuminciò à vive fora di a so famiglia, è à l'età di 16 anni hà messu in l'agenza di mudelma di Evgenia Chkalova.

A vita persunale Natalia Vodianova, a versione di a maiò parte di i mudelli, era più ca successu. Hà capitu di esse maritata cù u aristocraticu britannicu Justin Portman, da quale hà teneu trè zitelli charmi, è questu ora a so libertà personali. Ma a bellezza russa hè sempre attraversata da l'attitudine masculina, causannu l'admirazioni è l'admirazione di l'omi di u populu.

Natalia Vodianova nantu à u podju

U rolu decisivu in a carriera di Vodyanova hè statu ghjucatu di una di e vede, à u quale hè stata nudica immediata da un rappresentante di Viva Model Management Agency. Pocu dopu stu successu, a ragazza si truvò à l'agenza di a cumpitenzia Madison in Parighja, induve ancu hà sappiutu participà à una riserva di foto per a rivista tedesca Elle. Ma a vera gloria vìnnziu cun ella dopu fattu participà à a New York Fashion Week.

A supermodel Natalia Vodianova hà participatu in gucci fashion shows, Calvin Klein, Ives Saint-Laurent. Hè stata filmata per publicazioni such famosi com'è Vogue è u Bazar di Harper. In u 2003 Natalia diventa a "faccia è corpu" di Calvin Klein, chì in un certu tempu era Kate Moss è Brooke Shields.

A Fundazioni Natalia Vodyanova

U mudellu ùn resta micca indiferente à i prublemi in a so patria. In u 2004 hà fundatu u so fundazione caritateale A Fundazione di u Naked Heart ("Naked Heart"). In prima, e so attività era diretta à e custruisce i parcorsi di i zitelli per a Russia è fora. Dopu à u 2011, a Fundazione hà rignatu l'azzione principalu à favurizà i zitelli cù funzioni di u sviluppu, è hà sviluppatu u prugramma "Ogni ziteddu hè degnu di a famiglia", in quandu u "Centre d'Assistenza Familiale" hè statu annunziatu in a cità nativa di u mudellu.

Vestiti di Natalya Vodyanova

Natalia Vodyanova preféde aduprà chè quelle chì ùn prudenu di vedà nantu à quarcunu. In u so vistimentu, ci anu vistutu ancu di vestiti di u novu novu novu cunciadore, è ghjochi di Valentino, è i vistimenti classic per Chanel.

Moda critica com Natalya. Prima di tuttu, si sferenu chì hà un veru talentu à vede naturali. Ùn ha micca scantu di pare ridiculu è hè assai piacevule cumminendu i vestiti femini cù i scarpi chì parevanu l'omi. Hè liberu da stereotipii, è ponu esse publicati in questu l'indirizzo più d'una volta. À a catina russa, spessu si passeghja in i vistimenti chjami di un cutru inghjustu, è in a vita di l'alive prefere un jeans rigalu practichi, camisetti unpretentiosi è cardigans acunanti.

U so capelli è Natalie Vodyanova

Natalya Vodianova hè di l'opinione chì ogni persona hà avè a so propria imagina. Ùn era micca usatu per spiriminta cù u maquillaje è u capelli. Ella preféscenu naturali, ma in a vita ordinariu ùn a piace di pittura in tuttu. Situazione simili cù i hairstyles. A maiò parte di spessu, hè cascata nantu à l'lenti di i fotògrafi cù u pilu persu, untuvatu. Ancu s'ellu Natalia hà scurizatu u so capelli à a piazza, ma prima di i cambiamenti cardinale cù a forma o un culore mai ghjunghjite.

Stile di Natalia Vodyanova

Natalia Vodyanova - u patrone di un apparenza unica. Duranti l'anni, praticamenti ùn cambia micca. Sempre s'assumiglia una giovane, è l'imaghjine hè stata fresca è bella. I secreti di a bellezza di Natalia Vodyanova ùn hè micca solu in bona genetica, ma ancu in furmazione constante. Ella monitoreghja rigurosamente a salute è ancu participà à a carità Parigi Maratona.

Natalia Vodyanova hà sappiutu per esse felice, per ùn spusà micca nè travagliu, nè vita per dumani. Hè una stanza lucurosa è un sensu ideale di stile. Pudete bè è cunzidiratu l'ideale di pudori è bellezza femminile.