Una moglie è parechji mariti: harems, induve tuttu hè vice versa

I picculi di l'omi: quantu hè tutte e cumpagnie? I seguenti mudernu di Cleopatra furanu u pianu forte per lavà è preparanu a manciari.

U harem di e donne in u XXI seculu ùn hè micca surprised: in certi paesi orientali, e donne sò ancu assuciati da l'animali, è nimu vede nunda ridisignata in u fattu chì un omu hà vintu cù assai esposi. Questa forma di rilazione hè chjamata poligamia, ma hè ancu u regulu oppostu - a polandria. Eccu un tipu "harem à u contru", induve una donna hà u dirittu di sceglie ogni notte un omu novu trà i so aderbuli constanti.

U più famosu di u harem maschile

A criatura di Cèsare, a Reina Cleopatra, era distanti di fede à u grande cummandante. Eggittu è Roma anu cuntinutu di a so passioni, cumu si visitanu regularmente l'altri, ma i cumuniani è ùn puderanu figurà chì passioni chjappà trà dui sti pirsichi stori vividisti.

Quandu César partissi da a pruvincia di u so amatu, hà mandatu a nutizia à a so surella, a Princess Arsinoe. Era Arsinoe Cleopatra oculta u so harem di sei seculi ghjovani bella. Tuttavia, per César ùn hà imparintatu nunda, dopu una sola notte nantu à u lettu di u re, u ghjovanu hè statu esercitu, perch'ellu ghjunti in l'harem era un passu à u successu, ma à a morte. Quandu Cèsare finalmente hà amparatu a verità, si ritirò è hà pigliatu Arsinoe in catene per vindicà.

Scandalous queen of India è i so mariti

A principiu di u III millenniu aC. U regnu Indianu Draupadi scuppiava i cuntimprizii cù a so decisione di piglià cum'è maritu cincimane à quellu ghjornu. Tutti sò stati frati à l'altri, chì era u raggiuni di a guerra cù i prossimi vicini, chì cunzidenu Draupadi, a figliola di u Re Panchal, un veru libertino, chì hè corruptu i fundazioni. À quellu tempu, a donna ùn avia nuddu drittu à veda à l'omu è hà parlatu d'ellu solu per "signore", perchè u bellicose di u sessu forte hà ricevutu a nutizia di a festa seditiosa.

In prima, Draupal avia pensa à casu solu u terzu babbu, chì era chjamatu Arjuna. Quandu hà amparatu chì i so fratelli eranu tantu in amore cù a so sposa chì era, ellu suggeria chì ella hè stata cun una grande famiglia. Ogni vittoria un novu maritu anu visitatu è cusì unu di elli nascita un figliolu. No tutti i so mariti sò stati pronti à affacciari di u fortu caratteru indipendenti di Draupala, un ghjornu u maritu anzianu di Yudhisthira pèrdite à l'ossoni di l'inimicu.

Amu a riggidi asiatichi

I residenti di i paesi asiatichi sò assuciati à i meek geishas, ​​capaci di intratteniu i canti cun canteraghju, una conversazione agradable è di ballu. A paradossu, ma era in Cina chì i più amatori mundiale di i machini vivi. U primu fu Wu Zhao. A trentena, diventa a cuncubina di u mpiraturi, ma doppu a so morte, Wu Zhao hà intrutu in una intima rapportu cù u so figliolu, eseguitu tutti l'altri favori è assumete u titulu di Empress.

Avè ottinutu u putere, hà sceltu cunsiglieri talentu è cunsacrati, chì permettenu à rimine è di scopra à u mondu di piacè. Ogni cuncubbiati anu un altu (più di 2 m) di creazione è un fisicu forte. Sicondu u stessu admission di Wu Zhao, hà scurdatu di u statu è di u burden of power in a so arma. L'empressione brutali prudente utilizò l'omi dopu a diversione: da a so sumente è di u sangue, hà fattu maschi faciale è di corpu per allungà a ghjuventù.

Cumpagnia di Tsang Wu, a Princess Shanyin hà seguitu l'esempiu di u so preescessore. Ella envidò à u so fratellu, chì avia millares di concubine, è hà sappiutu da cunvince chì l'avissi dà un harem d'omi. Fratellu uverna à Shanyin 30 di i megliusiani guirreri di l'imperu, ma ella turnò da esse a ninfomanie più reale, per quessa chì ci era tantu pocu omini. Ogni notte di notte ghjorni di cuncubbe intrìanu in u so cambiu, ma ella si lamintò è si lamintò chì nimu pudia dà a so satisfaczione. Cang U stanchiu di e so pretensi - è hà custruitu per u so amori di cunfortu un palerme-palazzo separatu.

In u 1908, l'ultimo propietariu di un harem incù l'omi in Cina hè mortu - Tsi Si. Ellu cuminciò à invistiscia i cuncubbe dopu a morte di u so sposu Marcu-Imperu Izhu, aspittà d'affucallu u longu per ellu. Prima di a so morte, Qi Xi dicia:

"U tronu di u Dragoni ùn anu mai più novale sottu u putere è a influenza di una donna ..."

E eredi moderni di a matriarchia "harem"

Matriarchia in a so forma classica, induve una donna hè cunsiderata cum'è a capu di a famiglia, hè oghji truvata in i paesi africani, ma i lèculi sò pruibbiti in elli. In Ghana è Côte d'Ivoire, e mòglie risolenu e maiò malatii finanziarii è d'immubiliarii, ma sò alluntanati da a libertà in i relazioni chì l'abitanti di i pruvinci Tibetiani di Sichuan è Yunnan è l'isuli d'Oceania anu.

I famìglie chjamanu chjamati settimane di e femini, in quale l'ammi, e so figliole è e figliulini campanu allora. L'anzianu in a famiglia accade à u cunsigliu una simana dopu à settimana, in u quale anu discututi e decisione fatali di a famiglia. L'omi viranu in e case di e so mamma è vèninu à e so mòglie solu quandu sprimendu u so desiu. In questu casu, una ragazza pò avè cinque o sei omi, ma ella ùn pensa micca di quellu chì hà da nascita. Un zitellu di quellu sessu mantene in a listessa casa cun ella. Mentre chì e donne travagliu è esse rispunsevuli di i so figlioli, l'omi purificheghjanu a casa è preparanu o alimentu per elli. I feministi radicali di l'Europa è di l'Amérique sòni di a suprana in una forte generale.