5 situazione, quandu, invece di mila paroli, valenu averia "ringraziu"!

S'ellu hè a parola più sottuvata in u mondu, dunqua sicura chì sta parolla hè "ringraziu" ...

Agree, in chì situazione di vita ùn esse micca, serà sempre appruvista è puntuale. E per què hè più faciule per noi di truvà millares di altre spiigazione, invece di dì?

E dicemu nantu à u ghjornu internaziunale di a parolla "ringraziu" chì perdemu 5 situazioni standard in quale devimu rinuncià i chilometri di chatter senza significazione, è si limite nunda di st'omu di sta parolla di gratitenza ...

1. Avete felicitu

Hè difficiuli di crede, ma a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca cumu di accede cum'è cumplimenti. E, forsi, sì unu d'elli! Eppuru, quantu volte, invece di puderebbenu gudirimenti è diventendu ciò chì succede, avete devenu cumprà nigà tuttu è esse modestu, teme di esse cumpagnante? Ma a persona chì sinceramente vulia dilli parolle di i parolle piacevuli, a prossima volta penserà trè volte - se deve fà falla.

Esempiu: "Aghju veramente piaciutu u to vestitu!"

Eppo: "Oh, si sapia quantu hè! Ùn aghju micca ricordati quandu è induve l'aghju compru!

Questu hè correctu: "Grazie. Hè bellu chì sèntelu! "

Ma ogni cosa è simplice - per piglià un cumplimente in l'indirizzu, puderete riesce u ricerete persone è l'opportunità. È rinchendu o riffisce l'avete, denate ciò chì tù stessate hà ottigatu / realizatu. Avarete pruvate à dì "ringraziu" a prossima volta?

2. Avete tardu

Iè, a situazione hè spavintusa per i dui banni - avete statu in una situazioni stressanti è, in a listessa ora, dimustrò disrespectu à a persone chì vi aspetta. Ti crede chì i paroli di gratitùnni saranu fora di u postu, è hè megliu u tortu di l'aspittà per a storia nantu à i motivi di u tardiu da u limitu? Scopre ...

Esempiu: scoprite una reunione cun un attinente di 15 minuti.

Eppo: "Ùn aghju pietate, ma u busu ùn hè micca stà longu, è in questa tappa è ... quintu tenth".

Questu hè correctu: "Grazie per aspittà" o "Grazie per a vostra patience".

Hè esse - hè megliu ùn scusassi per una missa, ma per espresioni di gratitude per a lealtà!

3. Quandu ci hè criticatu

A critica hè diversa - duie utile è constructive, è raghjonu è ingiustu, in cunziguenza di a manifestazione di vengefulness. Ma u risultatu hè unu - ùn ci piace micca sempre! Allora, ci hè "bona nova" - risponde à ogni casu à a critica cù gratitude, vi neutralizà u putere di sti affirmazioni, usa l'infurmazioni ricivuti à rinvià ancu megliu, dispunendu u negativu è muvianu nantu à u vincitore!

Esempiu: "Avete coped with this task worse than no where. Dopu avè cunfidendu à voi, avemu bisognu di un risultatu differenti!

Eppo: "Per scàite, per piace. Ma eccu succede. Puderia megliu, solu ... "

Dunque hè u dirittu: "Grazie, hè bonu per sapè chì avaristi più.

4. Durante a Cunsulazione è Apertura

Quandu ci sò avvenimenti tristi o prublemi in a vita di i nostri amici è amichi, u primu chì vulete sustene l'infurmazioni cù i parolle boni. Questu hè quandu a ricerca per una pusizioni positiva in una situazione delicata cuminciate cum'è "Sì, almenu, tu ...", quandu hè tutta di u locu!

Esempiu: a to sorella u so maritu.

E incorrectu: "Eppo, almenu, avete i zitelli boni cumu crescente".

Cuntuosamenti: "Grazie per partagerà. Sò cun voi ".

À questu un mumentu, ancu i vostri parole più sinceri di cunsulazione ùn pò cambià nunda per u megliu, per quessa, hè assai più importantu per aghjustà la fiducia è stà vicinu.

5. Dite a parola "ringraziu" più spessu

Sera sorpresa, ma ci sò parechje chì ringraziate ancu! Portanu u pastore per u travagliu, solu perchè èranu aiutu cù u rapportu, cercanu una cartolina cù gratitudine, se un parente distante ci dettu o ciao, o fate un proprietu generoso ancu quandu tuttu ha statu pagatu.

E pruvà à dì a parolla "ringraziu" più spessu!