U mercatu cintrali (Riga)


Se in altri città europei i vechji markets are demolished, è in u so locu erettu a cosa muderna, in a capitale di Lettonia , hè un mercatu chì hè guardatu currettamente. Questu ùn hè micca fattu in vain, postu chì u Mercatu Centrale ( Riga ) hè felice di visità parechji turisti.

Mercatu cintrali (Riga) - storia di creazione

In prima, stu locu era un mercatu chjucu, chì ùn era micca capaci di furniscia una cità chì crescenu rapidamente cù tuttu ciò chì era necessariu. Prima, a custruzzione di un novu edificatu hè stata cuminciata in u 1909, ma i piani ùn anu micca destinati per fà realità per l'esprendre di a Prima Guerra Mondiale.

U prugettu ùn hè micca tornatu à u prugettu finu à u 1922 - hè quandu a decisione ufficiale hè fatta. I travagli di travagliu accuminzò in u 1924 è stese finu à u 1930, ma l'aspetta era digià valutu perchè u Mercatu Centrale hè diventatu una parti integrale di a cità.

Mentre a Lettonia era parte di l'Unioni Suvietica, u Mercatu Centru di Riga fù ricunnisciutu com'è u megliu. È finu à questu ghjornu quede un locu induve in ogni stagione cumu pudite cumprà u fruttu più incridibuli, ligumi è altri prudutti.

Mercatu cintrali (Riga) - description

U mercatu cintrali dà Riga un regiu generu è donu di i turisti è i citadini cù i diversi dolci. L'uriginale di u mercatu hè a peculiarità di i so edificatori, grazi à quale hè pussibule di accuncià un grande numaru di prudutti. In u so territoriu sò sopimi chì occupanu una zona di 2 ettari. Fraccionaru 27 frizzi, chì stallanu 310.000 kg di merchenzie. Duranti a Siconda Guerra Munniali, certi camini anu convertutu in sughjetti di carchi.

In i purgesi pudete truvà diverse prudutti di latti. in i grandi pinnuloni, vende varietà di pesci, frutti è ligumi più famusi è senza precedente, trovanu ancu u so postu. In ogni modu, i turisti venenu micca solu per i shopping, ma ancu per admirar l'architettura pocu cumu, l'uriginale di quale hè spiegatu da u fattu chì, prima di i pavellioni di u Mercatu cintrali, sò servuti com'è hangars per almacenà ieriali veri.

Cammendu trà e fila, ùn avete bisognu à vultà à l'appiccicatu vicinu, perchè i quattru sò stati missi speciale. Solu quintu ùn hè invalido, ma hè necessariu di circà à pruvà cù i diversi affumicate è cumprà carne fresca.

Mercatu cintrali (Riga) - funzioni di u travagliu

Per visità u Mercatu Centrale (Riga), l'ore di apertura se specificonu di quellu chì i pavadioni necessitebbenu inspeccionà. Per esempiu, l'opera di l'aria aperta da 7 ore à 6 ore, ma a parte cuparta si deve visitatu da 8 à 5 ore. I cambiamenti in u travagliu pò esse ligati à misuri sanitarji, ma ogni infurmazione nantu à questa materia hè publicata in u web ufficiale di u Mercatu Centrale. Se vulete, pudete scrive un giru di u mercatu, è ghjornu in a notte quandu u Floru Pavilion in opera. Ci hè apertu da luni à u sabatu di 7 ore dopu à 7 ore.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u Mercatu Chjare in Riga , ùn hè micca difficiule di truvà l'indirizzu, postu chì si trova pocu pianu in u centru di a cità, trà l'estazione di ferrovia è l'stazione d'autobus, è u Riu Daugava scorri vicinu . U mercatu hè situatu nantu à a strada Negu, 7 è ogni resident vi diciarlu u modu in questu.