Signori d'avvelenamentu in cani - per salvà una animali?

Doppu l'ingestimentu accidintali di u velu in u corpu o com'è u risultatu di l'intenzione maliciosa di quarcunu, i sintomi d'avvilinamentu in i cani sò manifestati à varianti gradi. Hè assai impurtante per piglià immediatamente e misure per sguassà e toxine da e vinu digestivu di a vostra mascu, per riduce u so suffientu è evite un fatale. Inoltre, avete bisognu à esse capace di distinguish precisamente avvelenamentu da altri malatii cù sintomi sintomi.

I sintumu di avvilinatu in i cani

A manera chì un ghjente pò cumporte quandu avvelenata hè quarchi pocu simili à manifestazione di malati infizziati. Oghje chì l'anziani confundenu l'avvilanamentu cù l'iniziu iniziu di l' enteritis virali, perchè in i dui casi, u cane si manifesta u vòmitu è ​​u rifiutu di manghjà. Per piglià e misura propria è micca per dolore ancu più, avete bisognu à fighjà u cumpurtamentu di u cane: cù enteritis, u vomitu hè biancu è hà una struttura spumante, aumenta cù u sviluppu di a malatia. Signori di avvelenamentu ovidu in cani - quandu anu vomitu è ​​salivazione abundante, sintomi di u danni di u sistema nervu si manifestanu:

Avvinimentu u cane cù un velu ratu

Puerdu di Röttu pò intrinu u corpu di u cane ùn solu in a so forma pura, ma ancu com'è cunseguenza di manghjà carcassi morta da u velu da i rosi. Sì suspettate chì u vostru avicinamentu cù u prugettu di caccia, ricordate chì in i cani i sintomi d'avvilanamentu cù questu velenu sò dinò:

Signori di avvelenamentu sviluppanu à 2-3 ore dopu avè manghjendu veru. Cù ecumeni puntualdi presu, in a maiò parte di i casi, hè pussibule alcune un outcome favorevoli. U primu aduprà fà chì dopu à un avvilinamentu ùn hè passatu più di 4 ore - pruvucarà vucazioni prufundenti, lavare l'stomacu cun una soluzione di u permanganalate di potasio, da pudè aghju l'assorbenti di u cane (Polysorb, Enterosorb). In seguitu, avete bisognu à l'acqua di l'animali cù cechi mucosa - u rossu, Hercules, lince.

Isoniiazidi poinculinu canine

Isoniazid o tubazid hè un cura per a tuberculosis. In genere, i cani sò vittimi d'avvilinamentu cù questu sustanzu per risultatu di l'azzioni di i cugnomi ghjaldini. U periculu di a droga hè chì i ghjacari ùn ponu micca efficace di metaboliserà a sustancia. Absorbia in u sangue assai rapidamente, perchè i primi sinistru di avvilinà u cane cun velu prisentanu dopu a meza ora. U ghjacaru "aggrighjò" hè straggiatu bè raviatu, ci hè salivazione abundante, vomitu cù sangue, cramps, depressioni respiratoriu è u coma. Se ùn piglià micca azione in una ora, a morte succede.

U primu a cosa di fà mentre u ghjinu hè sempre cusciognu hè di tuccherà à vomità, avendu acquista cù una solu sulfonica o una suluzione di perossu di l'hidrogenu in una ratio cù l'acqua 1: 1. Dopu questu, prisintatu subitu da a droga "Pyridoxine" - l'antidotu di isoniàcidu. Fate questu intravenously o intramuscularmenti à u ritmu di 1 ml per 5 kg di pisu animali. Allora pudete darà u cane "Polysorb" o "Enterosgel", dopu chì avete bisognu à piglià immediatamente u cane à u veterinari.

Alimentazione Avvelenata in Cani

Se u cane avete manghjatu u manghjà pianu o qualcosa chì ùn hè micca caratticu di a so dieta, per esempiu, u casu chì u chocolate hè inveninatu in cani, pò avè una reabilitazioni aguda da u digestivu. Serà un sbagliu per crede chì u corpu di u cane hà suduvamentu cù questu sè stessu, chì questu hè un prublema bassinu chì serà reseutu da stà un ghjornu. Sì ùn ùn furnisce assistenza puntuale, i cumplicazioni seria è ancu a morte si pò esse. Chì sò i simmuluti di l'alimentu avvilinatu in un cane è cumu tratatu:

Per aiutà l'animali cù l'aiutu di urgenza:

Avicinamentu di proteini in cani

Per capiscinu chì u ghjacaru era poisonatu per l'alimenta cù alimentariu industriale di qualità pobla o à l'alimentu exclusivamente carne hè pussibule per i terreni:

Tutti issi signali d'avvilanamentu in i cani ùn anu micca appaghjà immediatamente, ma di l'accumulazione, 4 simani dopu a trasmissioni à a dieta di u pianu pocu equilibratu è spessu risicatu. U trattamentu in questu casu hè custituitu u trasferimentu di u cane à l'altru, più alimentariu adattatu o a reduczione di a carne di musculu in a dieta è trattamentu sintomicu di a lana è di a pelle - in paese in spampii spampi, pigliatu antihistamíne per rinforzà i pezzi.

Poisoned un cane cun rimediu per i ticks

Una sobredizioni di i fondi da i carmine è i puglia, inclusi per u vestitu di un collarinu especial, spessu causa l'avvelazione di animali. Spicificamenti piriculosu hè l'avvilinatu di i ghjacari di razza chjaru è medievale. Sì avete osservatu stu fenominu, averemu bisognu à rimbursà u collu, bashe l'animali è cercanu aiutu di un veterinarju. I sintumu di avvilinamentu in cani da droguesi antiparasitichi sò quant'è seguenti:

Arseno in avvelenatu in cani

Sviluppeghja per l'impurtante almacenatu di velu o persecuzione intenzioni d'un animali. Avicinamentu u cane cù arsenicumbo seguita seguenti simprici dopu a meza ora:

In l'assenza di assistenza immediata, l'avvilimentu di arsenicu culmina lethally. U primu aiutu di urgenza hè chì u ghjacaru deve esse datu l'acqua cù l'acitu (1 cucurrucina per 250 g di l'acqua) o l'acidu citru (3-4 g per vetru). Dopu questu, avete bisognu di piglià u ghjinuu à u veterariu o chjamanu in casa. Comu una prevenzioni di tali avvilincazione, bisognu di scorcherete u cane à manghjà i manciari in a strada è piglià i prudutti di i straneri.

Avicamentu avicci Boric in cani

Sì l'acidu boricu entra à u corpu di i quattro capu, l'avvilimentu in u cane si manifesta da quelli sintomi:

Cosa da fà ciò chì si vede signali simili di avvilinatu in cani:

Enverurazione di u cane da a zookoumarin

Signori d'avvelenamentu in i cani di sta spezia di u velu di i rossi sò cum'è:

In i rigorii corsi d'avvilinamentu, l'animali hè mortu da etezioni multiplici, cumpresi sottucutati. Sì u cane hè avvilatu, chì faraghju immediatamenti:

Mercurialis avventu in cani

Mercuriu hè cumpratu in parechje cumpunenti chimichi utilizati à e so pasturizazioni è di travaglià in legno. Cù un cuntattu prolongatu di l'animali cù cumposti tali cumerci, l'infuzzione aguda o crònica avete l'avviluppazione di mercurizà. Cumu capisce chì u ghjacaru hè avvilatu:

Se ùn ci hè micca aiutu, l'animali hè ghjuntu in 5-10 ghjorni. U primu aiutu di emergenza hè lavoratu u stomacu cun u carbuglu attivatu o cun una mezchea di u biancu è l'acqua. U campu di stu ghjacari deve esse datu un laxattivu - una decocucia di l'arghjintinu di l'alti, lince, lignu. L'Antidote à u mercuriu hè a droga "Unitol", chì hè amministrattu per ghjelu à u calculu di 25 mg per kilogramu di pesu animali. Per trattamentu più trattamentu, hè necessariu d'appiicà l'assistenza veterinaria.

Cume guardà u ghjacaru da avvilinassi?

Comu digià intesu, in parechje rispetti, i misure adopti in depende di a fonte particulare di avvilinatu. I principeri generali sò u lavu urgente di u stomacu, l'ingesimu di u sorbente è cercà l'aiutu qualificata di un veterinarju. Se ùn pudete micca stabilitu a causa precisa per trattatu, l'avvelenamentu di l'alimentariu o l'enverinamentu di paracetamol in i cani, o se u avvilincatu hè più severu, hè megliu chjamà u vetu immediatamenti.

Ciò chì dà u cane per avvilizà?

Allora, u schema di i primi azzioni immediata da ogni avvilinamentu di l'animali è u trattamentu urgente di l'avvilimentu in i cani sò dinò:

  1. Discontinemu u cuntattu cù u velu.
  2. Sì u poison hè stata intruduttu, pruvucà vomitatu (solu per i casi di avvilinatu cù l'acidità, i prudutti d'alii, l'alkali alkali). Per fà questu, aghjunghje à u cane una solue calza cun salad o soda comune, o preparanu una suluzione di perossu di l'idrogenu in una ratio di 1: 1 è dà à u cane à una dosi di 1 culletta sopra per 3 kg di pisu corpu.
  3. Sì u poison hè quellu nantu à a pelle, lavenu cù l'acqua corrente cù sapata.
  4. Quandu avvilagna cù carbon di carbone, sguassate u cane à l'aire frescu è rinfriscenu a mucosa di a bocca è l'occhi cun una solu suluzione di furmagliu di 3%.
  5. Chjamate un veterinariu, è, mentre ch'ellu andava, dà l'annu un acquistatore, in mezzu ora - un laxativu è in un appoghju.

Alimentà u ghjornu dopu avvilinatu

U ghjornu dopu dopu l'apparizione di vomitu, u ghjacaru deve esse guadagnatu nantu à una dieta di famiglia. Que para alimentar un perro tras un envenenamiento: introdentore gradualmente in una dieta fastidiosa, a primu serà un caldo, ciume di lattice di calchissia, è poi - poristichi lattice è una farfia di carne. Questu alimentu hè digià digerutu, digià digerutu rapidamente è ùn si forma micca fenomeni stagnate, chì hè impurtante in u periodu quandu l'estomacu è l'intestinali sò vulnerevuli è u livatore ùn hè micca putente di affruntà di l'abbundanza di i prudutti di ritmi.

Pi fari l'acqua un cane à un avvilinamentu?

Quandu u avvilincatu u cane vole esse attivatu per riduce a cuncintrazione di toxine in u sangue. Cumu pudè salvà un ghjugliu da avvilinatu cù u liquidu: