Mycoplasmosis in cani

In a natura, ci sò assai microorganisimi diffirenti. Alcune di elle ùn sò micca innumneschi à l'umani è l'animali o cum'è funziunalità utili, l'altri pò causà infizzioni perikinusi, è l'altri sò chjamati patogeni è patogenici, affirmannu sulu in certi cundizioni. L'ultimi organisimi sò i micoplasmi. Per a ghjente chì sò saprofiti - questu significa chì ùn ponenu micca un seriu periculu per noi. Ma in i cani dilegati è i misgi, u mycoplasma pò causà parechje malatie. Puderanu esse truvati in parechje animali assicurati sani. Hè cresce chì finu à u 80% di i misgi è u 70% di i fuglii di decoru domestici sò traspurtadore di sta microflora.

I sintomi di mycoplasmosi in i cani

A maiò parte di i cani da a mycoplasmosis soffrenu i malatii di u sistema genitourinariu. A infeccion hè transmittata sessualmente, da infirmi o infraru intrauterine di u fetu si trova. Perchè cuccioli chì una malatìa si manca di la mortalità in u piriodu primu, sò natu sviluppati. In femini, aborti o resorazione di embrijuni sò pussibule. Vaginitis spessu sviluppa. I maschile patevanu di uretritis, prostatitis, infusione di l'scrotum, balanoposthitis (inflamazione di u glande penis). Spessu, mycoplasmosis si manifesta in a forma di cunghjunzione biulogica purulente. In i chjucchi più petite, parechji sferenzii di u sistema respiratorju hè pussibule. Se i ghjacchi anu debilitatu l'immunità, a infeccion mycoplasmale conduisci a danni à l'articuli - zimmin, dolore, animali ùn si vulete micca muvimentu, malatìa generale, frebba, inzergata di membri.

Sfurtunatamenti i micoplasmiose ùn sò micca prutiggiati malamenti, è l'anticorpi di l'organettu di l'animali cù spessu ùn pò micca suluzioni. Questu porta à u fattu chì i prucessi infjammatori sò cronii. A prutezione immune hè sbuchjata, è u trattamentu pò esse assai problematicu. Tuttu chistu suggerisce chì sta maladugia hè assai seria è ùn pò micca trattatu in qualse modu cunvechjamenti.

Mycoplasmosis in cani - trattamentu è preparazione

A micluplasmose hè una natura saprofitica, è dunqua esse impossibile eliminàllene. Diagnostu hè fattu solu da un veterinariu, chì determina chì in questu casu hè cunsigliu di stabilitu. Questu avarà da esse scuperte microscòpicu di i fichi in un laboratori mudernu. Eccu, colonie di i microorganisimi sò cultivati ​​in un medio liquidu è analizate per truvà a preparazione più efficace. Sta malatia si usa per trattà parechji antibiotici - tetracyclines, aminoglycosides, macrolidi è levomicetin. Questi droghe sò usati in a forma di ungulate (hè applicata à u sacru jointprovesiu) o in a forma di terapia sistèmica. Hè necessariu a prudenza cun l'elegimentu di un antibioticu, qualchì cunzignement avè bisognu à esse prescritto à i cuddetti o caldi o femminili pregnant. A pratica è a preparazione in ogni casu hè determinatu solu da u duttore assistente. In ogni casu, un rieviscamentu si deve esse fattu per valutà dinù chì u trattamentu era effettue.

Comu sempre, e misure preventivi ghjucanu un rolu impurtante. Ùn lasciate micca u so ghjughjenu persendu cun vigilance, limitate quantu ponu cuntattate u to petge cù l'animali senza umani. Hè digià chì ghjè cose spessu chì a sta malatie afecta à l'animali hà dettu. Ùn vi scurdate di rigalu riguardu à a vostra petite per verificà à un veterinariu locu, mette in una vaccinazione puntuale. Pudete cuntestu spaziu di laboratori periò di a microflora di l'animali. Cosa cura chì u cane aghjunte bona nutrimentu.