Ciò chì hè impurtante ùn micca micca di scurdà chì a festa hè un successu?

A matrimoniu hè un vacanze maravigliu maravigliu. Per a maiò parte di e donne, hè a più anticipata in tutta a so vita. Cusì, assai pruvate à preparalli in u modu più detallatu, per ciò chì tuttu s'hè sviluppatu perfetta. È per ùn scurdà micca tutti i momenti più impurtanti, pudete aduprà un annu speciale per a sposa è u sposu.

1. A prima cosa di fà hè elettu un vestitiu di vestitori.

Ghjè in ellu chì a sposa serà tuttu u ghjornu "brilli" à a festa. Hè impurtante piglià in cuntà chì ùn era micca solu belle, ma ancu cunfurmate.

2. Piglia una appuntamentu in anticipu à u salone di bellezza.

Hè desirabili per fà quì à a sposa è di u sposu, perchè a coppula serà attraversata à i vede di parechji documenti di invitati. Allora vi pareva perfettu.

3. Libru un restaurant.

Questu avvenimentu cuntentu si trova annantu à i figlioli di novu assai mistieri. Per pudè furnisce è eddu in a tradizione, a coppiu deve aljenate una grande cafè o ristorante anticipu per a celebrazione.

4. Assicuratevi avè un bonu fotografu à a casale.

Dopu qualchì tempu, a sposa è u sposu puderà vedere i ritratti è ricurdativi di quellu ghjornu maravigghiusu chì si daveru.

5. Per u veranu, avete bisognu à appruvà u menù.

Inoltre, hè bisognu di ricurdà chì, durante i viaghji per a fotosessioni, cù i novi omi, i visitanti si muvianu, quale hè chì deve esse alimentata da una cosa. In seguita dopu qualchì ora dopu a filmi, a coppula ùn ùn rinvene micca un pranzu.

6. Sceglite e cumprà l'alcohol.

Un casu hè un postu di vacanze in u quali cummerciu s'appoghja in quantità ingrossu. Cusì, anu da esse d'alta qualità. Inoltre, avete a calculà a quantità.

7. Eppuru, in una festa, ùn ci era micca un occasione indeseziu, i cundomi d'urgenza necessanu d'appruvà in anticipu a lista di invitati.

Questu permette à tutti chì sò sicuru chì l'avvenimentu passà senza sorpresi.

8. U principale di ricurdà è chì un vutu hè sempre un avvenimentu cuntentu, micca solu per i novu, ma per tutti quelli presentanu.