Cumu aghjunghje un pappaddu in a strada?

Un pappagallo ondulatu ave deve esse liberatu in libertà per ch'ellu pò volar. Questa hè necessariu per a salute è u benessimu di a vostra mascu. Ma vò micca à voi cura di ùn pinsà à piglià un pappaddu nantu à a strada.

Precautions

Prima di tutte e vogliu a ricurdà cumu per prevene "escape" di l'acelli di a casa. Ùn lasciate micca u periculu, s'ellu ùn hè micca usatu per a nova situazione è e to mani. Solu quandu l'uccinu aghjusteghja, cumencia à manghjarete tranquillamente di e to mani, pudete assicurà u primu "caminu" liberu à u circondu. In a finestra in tutti i camere, induve u pappu pò volare, ci vole à mosse di mosche. Ùn lasciate micca u paese per quandu a porta di a porta hè aperta o a balconera hè aperta. Ma più importantissima, l'alimentariu ùn deve esse solu in a casageria, perchè l'acelli mangianu assai spessu, è u papigu duverà tornu à fà à ricaricà.

Cumu aghjunghje un pappettu di volte?

Allora, cumu per piglià un pappagaddu ​​chì si vutò in a strada pò esse un gran problema. Ci hè un gran rischiu chì ùn vinarè micca u vostru petu più. Ma sempre, ùn ne serebbe dispertu una volta. Ci hè parechje misure chì ponu esse pigliatu. Prima, stendinu in a linea di vista di l'uve è seguite un ochju stimu. Sì un pappettu sapere è avete, chì u vulete volverse. Un'altra cosa hè chì quandu pruvate à vultà à u so paese nativu, l'acelli sò volteanu volte à l'altri balconi d'altri abbiati, cusì vede chì u vostru petu passò, è andate immediatamente à i vicini. Alcune breeders di i pappagallo sedate offre dinò l'opzione: mette una cage cun una porta aperta in u balconu, è ancu include un discordamentu di u cantu d'altri pelli bianchi, è si avete un altru, mette cù una cascheta cun ella. Forsi u "fugitive" riazzione à i chianci di i parenti è tornerà. Eppuru, se u pappagaddu ​​ùn hè più in a vostra zona di visibilità, ci hè solu una cosa: per fassi una ricerca per un pappaddu per l'area è d'aspittà chì i povani boni per catturà un pezzu prima di mori da u friddu è di a fami, o in l'angeli di un gattu o d'un pezzu di preda.