Ipatorimulugia ovariana

A fertilizazione in vitru hè un "lifeline" per parechje parechje chì vulevanu avè i zitelli, ma una di e mai seria cunsiquenza di questa prucedura hè u sindrome d'iperkalimulare ovarese. Sta pratica hè a risposta di u corpu à l'intruduzioni di un gran numaru di drogheru hormonal chì ci necessariu per stimulà i ovari.

I primi simbulìtichi di iestru stimulare in i primi tempi di a gravidanza, per quessa, dopu chì u sughjettu tornava in casa dopu truvà dinamica positiva. Un signu di itertimulazione di i ovari hè un sintimu di malatisfeasi in l'abdomenu più minimu, un sensu di piscia è "splu" per un incrementu significativu di l'ovari. In tempu cù questi cambiamenti, a circulazione sanguinale hè interruzata è u fluidu in l'abdomen s'acumula, chì pò esse notu da un crescenu in a cintina per 2-3 cm è un ligeru di pisu. Sti signatoghji caratteristiche a forma ligera di u sindrome d'iperkalimulare ovarese, chì, in regula, sparisce u stessu in 2-3 simane è ùn ne ùn ne mancu un trattamentu especial. Sì una malatìa leve à a severa passa in un severu, u paci ùn spende u vòmitu, a flatulenza è a diarrea. A causa di l'accumulazione di fluidu, micca solu in l'abdomeni più minimu, ma ancu in i pulmoni, dispiscione è nuvulous. Cù un gradu severu di u sindromu, l'ovari pò crecià à un ritmu di più di 12 cm, facenu fallimentu renali agutu, chì esiste un hospitalu immediata.

Trattamentu di u sindromu di ipertimulariu ovariu

Basatu nantu à i manifestazioni clinichi di a malatia, u trattamentu di l'iestimulazione ovariana hè realizatu in modu conservativu o cirurgicu.

I princetti principali di u trattamentu conservadoru sò i seguenti procedimi:

Sì u paciistu tene signu di sullivazioni internu quandu l' uvrettu rupee , l'intervenzione cirurgia hè praticata cù l'usu di a terapia conservative. In a maiò parte di i casi, cù diagnosticazione puntuale è una terapia adatta, u paci hè spettau di recuperà dopu à 3-6 settimane di trattamentu.

Cumu per evità l'ipertammigulazione ovaiana?

Prima di a prucedura di IVF, cura curazioni hè stata prudente per prevene l'iestru stimulanti ovariale.

Alcune di e donne pò esse attribuiti à u gruppu di risicamentu per u sviluppu di u sindrome d'ipertimulariu ovarianu. Questu gruppu incù i femine ghjuvani sottu à 35 anni, in particulari quiddi chì anu un intesa massima di corpu. Inoltre, e donne cù sindromu d'ovari polististicu è quelli chì anu ricivutu i medicamenti chorionesi di gonadotropina in u passatu sò l'occasione di avè complicazioni. U sindromu spessu occur in e donne cù una attività alta di estradiol in u suu sanguiu, in quantu in i donne cù una varietà di follicle in sviluppu.