Currant cropping in autumn

Per l'arbureti di curranti per esse fruttìvule per parechji anni, anu necessitatu una poda regula, cum'è veramente, assai altri abitanti di u giardinu. Se l'arbulu hè aggradatu appiccicatu, u so fruttu attivu pò cumprà vint'anni! Agree, u termu hè micca chjucu, è per espansione, avete bisognu di trimiglià a currant.

Quandu hè megliu à trimiglià a grosta?

Hè cresce chì u megliu tempu per a poda hè a fini di u vaghjimu, quandu u flussu di sapia hà digià impunite, ma a tarra ùn hè micca cuparta di neve. Cugliera di u gronzu in u castagnu ogetti à u giardiniore u sensu chì ellu hà realizatu bè cù tutte e travagliu è issa ponu reste tranquillamente à i ghjorni caliu.

Ma ùn ci hè nudda pienza quandu preoccupatu chì u currant hè trimmed prima di u primu mumentu prima di prudutti prisentanu nantu à a so machja. Dopu tuttu, spessu i casti di curranti sò piantati in a primavera. Ci sò ancu ghjardinari, chì anu prununzio immediatamente dopu à u fruttu. Tutti issi mètudi anu u drittu per esse.

Pruning currant bushes in autumn

Se cullate un libru in l'urtulami, diventerà necessariamente a curretta currezzione di curande in a caduta. Ma spessu ci sò parechje alcune incomprensibule, freti è numulettuli diffirenti. Tuttu sta infurmazione pò esse simplificata à u minimu, è questu ùn cambia u significatu.

Cusì, avemu digià smaratu se esse possibbili di trimà i grosei in a caduta. Sì, hè pussibile è necessariu. Avà fermu per fà campà à l'affari. Avemu bisognu di un secateur è un ghjardettu di varà à accattà e fette. I razzi alti vie maggetti ùn avè micca sensu, ma i chjucchi sò necessari.

Aghjunghjenu u equilibriu è permettenu 4-5 ragiuni antichi, cum'è assai ghjovani rimeri annu è parechji medichi. Un total di circa 10-15 rami avissiru stati annantu à l'arbulu, chì darà fruttu per l'annu dopu. Senza rivoluzione, bisognu à taglià quelli settori chì fegate i più chjucu, è ciò chì hè cunsideratu risu o cimi. Da elli ùn avete micca esce da a vendita, ma pigghianu l'esercitu di l'arbulu.

A durata di u cannunu ùn deve esse più di trè centimètres, altri ùn anu da cumincià à cultivà. I rami restu chjappu à terza. A prublema principali di a poda hè di aghjurnà l'arbulu, rinfriscà l'ingrossu è per stimulà a produtividade.

Qualcosa ùn sapi quantu è quandu, per taglià a girlanda rossa in a caduta, è fà cum'è u neru. Pudete ancu esse cutatu prima l'inviu o prima primavera. A diffarenza hè chì i frutti di grolina rossu sò situati nantu à a parte di u ramu chì hè cutucatu da l'unicu. Perchè, per ella, sta poda ùn hè micca bè - perchè pò stà senza un cultu. Pranziuni rossi arrinnati, perchè hè assai sensible a l'ombrezza, è ancu eliminà e rami seculiti è anziani.

Ùn serà micca superfluitu à amparà ancu di a pruning currant after harvest .