Peli scusi Lorin

Molti fashionisti in cerca di un bonu vistimentu di swimsuit à i prudutti chì sò in Polonia. Hè più prezzu di e cose da a famosa marca italiana è francesa, è hà una ratio di prezzu ideale. I spiagge di Lorin , fattu in Polonia, ùn era escezione.

A storia di a marca tradutiva in Lorin principia in u 1988, quandu parechji ghjudiziaturi aperta una piccula fabbrica per a fabricazione di lingerie. In u 1991 a marca hè statu riabilitata per fascià a panurama è a beachwear. Dopu quellu tempu, Laurin hà a so postu in u mercatu europeu. Per i costumi di bagnu, i disinfettanti Lorin utilizanu tessili di l'Spagna, l'Italia è a Francia, chì guarantisci a qualità di i prudutti. I principeri principale seguitu da i specchi di a marca sò:

U bureau di disignu di a marca fa casu di i disgrazzii di i so clienti, regularmente a vigilia di qualchissia chì hè un batchju ideali. Cusì, Laurin hà vestiti, purtatu in Polinia, fettighjà u più salvatichi di e donne è sò una veru travagliu d'arti.

Modellieri di Natali

Oghje, l'assortiment presenta un gran numaru di mudelli, chì si sò diffirenti di stile, culori è accessori. Bianchi nativi sicilià si ponnu cuntu assai affari chì anu influenatu a qualità è a cunvenzione di i prudutti. Tra l'elli pudemu distinguish:

Per fà chì i vestiti faceveni ancu più stylise è eleganti, i diseggituri ughjettina cù disinazioni fantastichi, taglioli d'acuarela, strisce è piddus. Lorin hà vistutu un muvimentu dimensionalu largu, cusì "u" mudellu truvà ghjuvani cù qualsiasi forma è u voluminu di u pettu.