Make-up Spring-Summer 2014

Da stagione à staghjoni, a moda si appicca à u cima di u Olimpu di u cambu, po sottumette à l'estensi sani è i tendenzi individuali in vestiti , scarpi, accessori. E, sicuru, un tali cumpensu impurtanti di l'imaghjini fugliale, cum'è maquillaje, ùn hè micca stata priva di a so attenzione. In chì direzzione ellu di u sviluppu di e tendenzi principali di u maquillu si produzzione in a primavera di u 2014? A risposta à sta quistione hè stata prumessa in risposta à a moda sette in New York, Milano, Londra è Parigi.

Tendances of make-up spring-summer 2014

Hè naturali chì in a primavera, a bellezza naturale hè più preziosa per sempre. Per quessa, in a maiò parte di e colture di pruduttori di a primavera di 2014 in a tendenza, u make-up in u stilu di "nude" hè un imperceptible, o "naked" make-up. Un fundale ideali per u maquillaje, lipstick chì mostra un culore naturali di i labbra, i bracciu lampone è u mandibule imperceptible di l'ochji creanu l'illusione di una mancanza di make-up in a faccia. E mostra perfettu di u cumpurtamentu nude hà guadatu ancu quellu annu à i so fannini à a Stampa di a Milana di a Dolce Gabbana.

A più pronunzia, anche sempre chì parechji sfarenti sfarenti di a pittura muderna sò cuntenuti in a cullizzioni di u maquillaje in a primavera di 2014 da Dior. Inspirata da a dicurazione di Little Trianon (u palazzu amatu di Marie Antoinette), hè ideale per creà una nova tendenza di sta primavera - shiny make-up.

U modellu pruduttivu di a primavera di 2014 suggerisce assai cuscini sbucciati è cilimmenti "sottucinnati", cischi lupi (u duppiu di capa di carcassa), blush - in cunfuranza cù u tipu di culore. A tendenza di a stagione era "occhiu di cat" è l'ochji di l'olughjina (verde, rosa, turcu), marcatu davanti à a linea di u seculu. L'"occhi smokey" ùn anu da ùn rinunzià ancu i so pusizioni. Per elli, l'ombra marroni, grisa è dorata sò importanti.

Ma in u mancu di a primavera di 2014 per i labbra, ci sò duie tendenzi opposti: u culore neutru di i labbra per u labellu d'accentu accentuu è u lume di u lume (rossu o aranciu), cumbinatu cù u custituitu più restituite di l'ochji.