Spring Collection di Dior 2015

Dior Collection 2015 per a staggione di primavera hè un nome luminoso è parlante: Kingdom of Colors, chì significa "Regnu di Colori". E veramente, a cullizzioni di cosmici s'assumiglia à una splutazioni di colore, perchè cuntene unchiusu brillanti, pastellu è tostatu. Ogni rapprisintativu di u sessu fair, per suprattuttu, serà pussutu truvà quarchi cosa in questa coletta per ella, una cosa chì si corresponde à l'umore è, sicuru, l' apparizione culurita di l'esternu . A cullezione di primavera di u maquillaje da Dior in u 2015 ci certamenti per piace tutti i fanni di sta marca. Ma per ùn esse in fondu, aghju piglià una vista più cercata à chì tipu di cosmetti hè mistu in questa bella coleta.

A cullizzioni di maquillaje da Dior - primavera 2015

U principal "puntu" di sta coleta, senza dubbitu, hè una paletta, chì include quattru sfumaturi di l'ombra d'occhiu, trè sfumaturi di lipstick, è ancu pane, blush e highlighter. U disignu di i paleti hè fatta in u stilu di u seculu XVIII, chì Dior hà amatu assai. Questu hè particularmentatu in l'emblema riprimeratu di a casa di a moda, cù quale hè decorata.

In u cullezzione di Dior 2015, ci saranu duie ombri di l'ombra cù cincu sfarenze sfarenti. À a listessa ora, una paleta hè fatta in tuguri rosati exclusivamente, è u sicondu - in verde brillo in cunglinda cù i rosati. In più, anu da esse decoratu cù stampe in brillo.

In più, in a cullizzioni di Dior Spring-Summer 2015 trovi:

Comu pudete vede, u maquillaje offruta da Dior per a primavera di u 2015 hè distinatu da una bella varietà di a paleta di colore, armonii è casi universali chì si sò adattati à ogni culore, è, quantu impurtante, per qualsiasi occasione, sese ghjornu o ghjornu o qualche festa.