Garde verge di mele di frutta con arancia

L'aromu d'apicultori hè assai appassiunanti trà i dolci è in a so forma pura, è cù l'aghjunghjenu di u laranjevate u so gustu torna cusì noble è attraente chì ancu dolci amatori ùn ponu micca reffuisce una talaria. Piacenu in stu casu, no solu u gustu, ma ancu l'attarenza trasparenti è amberità di a badia.

Tagliolini assai ambrati cun tagliati di pomi è aranci - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per cunfettu, elli selezziunate manci cù polpa densu senza prugne è danni. I frutti di l'ominu, sbuchjata, cut in a meza è scartutatu da u core internu. A carne hè tagliata in fette di tagliu mediu.

Lavoru l'aranci lavuratu per un minutu in acqua di furore, postu chì chjappu in semi-circles o fette finti, fate l'acqua è u mette nantu à a stufa. Aghjunghje u zuccheru è fate u cuntenutu di u bastimentu finu à chì i cristalli sò sopravuti è intimi furianu. Sguassate u cuntinuu di u platu, aghjunghje a fette di foglie preparatu, cunghjene cun gentile è abbandunate a travagliu per frégate in i cundizzioni di l'ambienti.

Regresu u cuntinuu cù a basa di cunfitturi à u pezzu, uttene u cuntenutu torna di piacè è di rinfurzà cù i sinistri perifichi di bullintura duranti una ora o finu à a densita di bè. Avemu priculevule a pratica in cunfuranza cun un cuntinuu sterile stallatu, sellu fermu è permettenu di cresce lentamente sottu a "cappella".

Cumu faciu trasparente, u jam più diliziu da manzoni fette cù l'aranci è u limonu?

Ingredients:

Preparazione

E manomelli per a marmellata sò disposti cum'è in u casu anticu, dopu avè rinnuvatu u fruttu lavuratu, avutu libbiratu di e sali cun un corpu è tagliatu. Se i manzoni sò larghevule, ricamenu recortate ogni casu è a meza. L'aranci è u limonu in stu casu sò sbuchjati, divisu in tagliati di porcellina, chì, in turnu sò tagliati in pezzi chjudaranu o in moltu in un blender.

Scalfitù in le lettu di pumati è a massa di citru in u cunti, aghjustate cù zuccheronu, cunghjene cun gentile per conservà a integrità di i lobuli, è lasciate da pochi d'ora per separà u zucchero.

Avemu duvemu stabilitu u vaghjolu cù a travagliu nantu à a platina di coccia di u pianu, l'aghjustassi per u focu moderatu, è chì calènniche a delicatessine, afflighendu spessu à u primu per esse incridenti. Sicondu si avete u tempu adattu à u vostru dispusitivu, puderete cocerà a marmellata in una goa, cun una basa nantu à u focu per quaranta à sesimu minuti, o divite a coccia in trè à cinque stadiu. In questu casu, aghjusteghja micca u foglie da foglie è fassi fraschi à circa trè minuti, dopu a quale aghjustemu è ritendu a coccia è u friddu. Fate cusì finu à a densità necessaria di manciari.

In ogni casu, u jam confrontu hè spargugliatu in un cuntinuu sterile, sfuciatu è saldatu gradualmente per friddà sottu un "cape" cálido.

Cunfittinu di manzili è oranges cù lòpuli cù u filu amaru

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di cunfettu cù u filu amaru, i pomi sbattati sò ruttati cù i lobuli. Cù una aranciu, cacciammu i scorci e aghjunghje a manzila. Dopu questu, avemu pulitu l'agrumi da a buccia, sassa i lupuli, chì à turnà in dui o trè parte, in sicondu a durata originale. Cumu sviluppà i so cumpurenti zuccaru, aghjunghjenu zheliks è mischju. Aghju da fruttu pocu per adduverà è lasciate u ghjumu, poi pozzate u cuntinuu cù a travagliu nantu à a stufa, portate u cuntenutu à foglie cù freghu stirring, fretu durante deci minuti è poi vessi nantu à i cuntenuti sterili. Fugeremu è ponu turnà i vapi in piena, dopu chì l'avemu in burattighjate bisogni per u fretu graduali è l'autore sterilizazione.