Cattedrale di San Michele


U periodu di a culunia in britànica anu influenza impurtante in a vita è a cultura di l'isula. Una di a prova più chjosa di questu hè a Catedrala di San Micheli, custruita per cunmbiguà l'Imperu Britannicu è marcendu a so forza è u putere.

Da a storia di a cattidrali

A cattidrali di San Micheli fù fundatu è cunsacrata in u 1665. Per tuttu l'esistenza, hà duie volte esse espunutu à l'effetti devastanti di un uraganu. In u 1780 l'edificu era quasi distruttu tutta. Sta circoncisione hà fattu a ragione di a ricustruzzione significativu in a catedrale, chì durò trè anni. In u 1789 u custruitu hè stata tutta di ristrutturazioni, un capu specie era rializatu sopra l'altari.

A gloria di a gloria di a cattidrali di San Micentinu hè in 1751. In u mità di questu annu, u primu Upponi u presidente George Washington hà assistitu à u servitore in a catedrale. Per i visitori, a chiesa s'apriva solu à u principiu di u XXu seculu. Dopu quì ci sò sempre e tour guidati, in quale a guida cuntene à dettualità nantu à a storia di u tempiu, u so splendore internu è internu.

Chì ci hè interessante nantu à a catedrale?

A Cattidrali di Santu Michele è un grandi edificio majestuvule cù i pittura ricche è a decorazione interiore. Hè statu custrutta in sicondu tradizzioni architettonii anglicanichi. L'idea principale di l'architetti era a creazione di un oggettu culturale chì pudaria ricurdà l'abitanti di Barbados d'Inghilterra è a so capitale.

Parlendu di l'esterno di a cattidica, si nuta chì hè fatta in l'estilu georgianu, e caratteristiche caratteristicizie chì sò i finestri lanceti di u travagliu maestru di u maestru, a torre di a facciata, fatta di culore chœur corale. À u bastimentu principale, un pocu più tardi chè a cattidrali fù stata diretta direttamente, custruìanu un magnificu campanile di tri-nivellu di u tipu baroccu, in u so pianu supranu, era una colonnata.

U primu chjave chì chjama l'attinzioni di l'internu di u tempiu hè un spaziamentu grande chì assedia un milla persone, è un grandi curvedu curvede cun culatta. Maestri italiani anu studiatu currettu tutti i dati di l'internu. A pittura di mura è archi in u hallu internu, chœurs, thrones è icone sò creati solu da artisti inglesi. Una funzione distintiva hè ancu scritta in i cumandamenti anglesi in u nordu di l'absida è a prichera in altri parti di u hall. Attraisce l'assistenza di turisti attraversu l'iconostasi di u doru hè realizatu da i artighjani lucali.

Sì bisogni di valurizà nantu à l'altare parte di a cattidrali. Quì u soffiu di marbre hè stallatu è un cascatore cù e particuli di reliqui sali hè stallatu, accessu à quale, sfortunatamenti, hè limitata. A Cattidrali di San Micheli in Barbados hè un ortu di l'arburi antichi è un cimiteru rottu, induve u primu primu ministru di l'isula Grantley Adams hè ancu enterru.

Cumu visita?

Questa cattidrali hè nantu à a lista di 11 parochja di Barbados , hè situatu in u centru di a capitale di u statu isulanu - Bridgetown , ligeramente à livante di a piazza Naziunali Heroi. Per a so visita, avete bisognu à vola à l' aeroportu internaziunali Grantley Adams , situatu à 14 km est di Bridgetown. À l'aeroportu, pudete pagà un caru o piglià un taxi per arrivà direttamentu in u tèmpiu.