A Sinagoga


Una di e sinagoghe più antichi in l'Hemisferu Occidinale hè a sinagoga in Bridgetown . Sicondu i ducumenti archividi, hè stata edificata da a cumunità isulana di Tzemach-David in u 1654, ma u devastanti uraganu di u 1831 hà quasi distruttu l'edifiziu, chì hè stata restaurada in 1833 grazi à l'sforzi di a cumunità isulana.

Architectu finds

U custruzzione di a sinagoga hè fatta in tons bianchi è rosa di pietre di razzi diffirenti è occupanu dui pavimenti. I travaglii di riconstructau realizatu in u XIX seculu, appruduciuta a facciata di a custruzzione cù arcati di altizza è altri petite chjassi chì ùn eranu micca in l'interpretazione originale di a sinagoga. Ricorsu, a sinagoga di Bridgetown hè sottu a prutezzione di u Fondu Naziunale di Barbados , cum'è unu di i più ùnicu edifici situatu in u territoriu di l'statu.

A sinagoga in Bridgetown conserva unicu Scrolls Torah purtati da Amsterdam. In u so territoriu hè urdinatu un museu storicu chì conta a vita di a comunità israeliana di Barbados da u mumentu di l'apparizione di i primi ghjesci settleri à i nostri ghjorni. Inoltre, a sinagoga hè un centru religiusu per i Ghjudei di u statu isulanu, assai di quali anu impegnu à mantene a festa di a matrimoniu in e so pareti.

Cumu ghjunghje?

Un passaghju per i posti ùn vi pigghiate longu, chì hè situatu in u core di Bridgetown. Se tenete tempu adattu à a vostra dumanda, vale à vende à l'edificazione di a sinagoga (à l'altru ideale pò cunsiderà altri posti interessanti di a cità). Truvate u High Street è seguite finu à chì meetate u turnu in Magazine Street. Pigliate è veramente dopu vi vede a custruzzione di a sinagoga di Bridgetown. Amori di u tempu pò piglià un viaghju per taxi o un vittura.