Chì si soccupatu?

"Se avè scupertu chì staiu incinta, quale deve fà?" - questa pregunta, per suprattuttu, preoccupa tutti i primi anu vistutu 2 stiglii nantu à a prova di gravidenza. Ma a maiò parte di tuttu u panicu pruvécie stu risultatu quandu a futura mamma ùn hè micca ancu 18 anni. Ùn ci hè nunda ciò chì avete bisognu à fà per e donne incinte chì ùn cunnosci micca, nè cumu per dì à i genitori è u babbu di un zitellu in ghjucadore cum'è una nova.

Credu chì estare pregnant, chì deve fà?

Prima di u panicu, pudete assicurà da a vostra gravidenza. Un oghje pardunamentu pò esse micca una consequenza di a gravidanza, à questa età u ciclu menstruali hè solu stabilitu. Cusì, per començar, avete bisognu di parechje testi di gravidenza o da a cunsultazione di e donne, quand'elli facenu un analizà per HCG - vi permettenu di stabilisce se u gravellu hè presente è u so termini.

Chì si aghju dettu ch'e aghju pregnant?

Dopu à u cunflittu hè cunfirmatu, avete bisogna à decisione di abbandunà u zitellu o avete un abortu. Hè chjaru chì u nascita di un ziteddu hè una gran gioia in a vita di ogni donna, ancu a donna ghjovana. Ma ùn hè micca sempri possibbili di abbandunà u zitellu, perchè u zitellu tocca à furnisce i cundizioni normali, chì deve esse l'aiutu di almenu i so genitori. Per quessa, avemu bisognu di valutà a situazione, sicondu i genitori aiutanu, u babbu di u futuru figliolu è a so famiglia. Ma vale di ricurdà chì si ci hè una occasione di salvà u zitellu, ci vole à fà. È ùn hè micca chì una piccula vita ùn hè di pricile, ma ùn hè micca sicuru, l'avversu ùn pò micca avè un bon effettue à a salute di a donna. E l'avutri aborti sò ancu più periculosi, ùn solu ùn sia questu estensu psicologicu graviu, un ghjovenu organettu pò risponde negativamente à una tale intervenzione, chì dopu prendsca à parechji prublemi in questa scusa, è ancu di l'infertilità. Allora, quannu selezziunate un abortu, ci vole à pensà à questa decisione più di una volta. Cellu u calore "un ziteddu prucessu, i genitori chiancianu, ma l'amichi ùn capiscenu micca" è decide di disperse di u zitellu ùn hè micca necessariu. Dopu avè bisognu à avè calmatu (sì, a situazione ùn hè micca simplice, ma u casu ùn hè micca un illuminatu, l'altri persunanti anu truvatu un modu fughjitu, chì significheghju chì trovu ghjustu) è parranu à tutti e persone interessate - i genitori è u vostru novu.

Cumu si dì à un omu chì m'incanta?

Pensendu à ciò chì facenu, sece chì hè stata fatta, per suprattuttu, vulete dì à tuttu u babbu di u zitellu. Ma ci hè ancu un scantu "se compite, ma ùn rinunquà da a so nova". In ogni casu, ci vole à daveru, è ancu s'ellu ùn capisce micca, a decisione d'abortu avissi da esse pigliata solu da a futura mamma. Cumu di dì riguardu solu questu di a vostra rilazione. Sì ùn ci hè certezza in una retazione positiva (è una reazione ùn hè micca in u 98% di i casali), hè megliu per dilla cun un avvenimentu cuntentu per telèfon. Cusì hè più faciule per voi, è ùn hà micca bisognu di "sughjamarà a so fàccia". Ùn aghjustate micca chì ellu viaghjerà prestu a so attitudina finali à questu avvenimentu. Per e grande ùn importa, u vostru paru hè un omu o più vechju di voi, per ogni criatura maschile, a nutizia di l'imparare di u partenese hè inesperatu è micca sempre piacevule. Dunque, hà bisognu di tempu per cumprà sta nutizia. Forsi, prima sò diticciutu è ditti, ùn hè micca necessariu nantu à a basa per decide à u destinu di u futuru babbu. Oghji cume, dopu à pensà à a situazione per parechji ghjorni, realizanu a so rispunsabilità è si ghjittassi per dissuila a zitella di l'abortu. Ma ancu s'ellu hè tutte u cuntrariu, parranu cù i vostri parenti è pensate per sè stessu sè vo vulete stu zitellu.

Cume à dì à mamma è à papà nantu à u gravidenza?

Spessu, i genitori, chì sintinu chì a so figliola sottumessa hè imegata, scandali di scheletru, accumincianu a parrari di u futuru ruinatu, è altri affari disgustati. A principal cosa in questu mumentu ùn hè micca per succorsu à l'emozioni, per dà i parenti l'oppurtunità di "digià" sta nova. A maiò parte di i genitori dopu un sonu pensatu accunsenu chì a figliola deve esse suppurtata, invece ch'ella sia decide u avordu o abbandunate u zitellu. Ùn vale di scurdà a storia per a vostra situazione à i genitori, scupreranu prima, capiscenu è accetta (accettà) a vostra nova pusizioni, in ogni casu ci sarà sempre una certezza, chì hà cunnisciutu di quale d'aspittà l'aiutu, è di quale ùn valuta.