Scarlett Johansson s'oposentu à a stigmatizza di a sexualità è di i diritti reproductivi!

I temi di l'estigmatizza di a sessualità femminile è i dritti riproduttivi si rivendu à novu è novu trà e stile mundiale è in magazini di e donne. Scarlett Johansson in una nova intervista di lugliu cù a rivista Cosmopolitani forti hà dichjaratu ch'ella era straccata da l'ipocrisia è ùn hà micca di sguillà. L'attrèccia tocava à temi ticzoglie à a so sucità, è discutissi l'impurtanza di ricunniscenze e donne apertamentamente parlante di e relazioni sessuale e diritti reproduciti.

Scarlett Johansson decurò a tappa di a rivista

Tabooing inconvenient for society - malice suciali!

Scarlett Johansson argumenta chì parlà di e spirienzi pirsichi, cumpresi à u sessu è l'intimità, deve esse cunsideratu una norma, è ùn pò micca impegisce immediatamente in generale è projezzione suciale:

Sì una donna parlà apertumente nantu à u sessu, e so preferenza, hè stata accusata immedtamente di dissolution e preoccupation. Nuddu si prisenta chì hè accettabili per una persona sana sana à pensà è di ragiunà. Un omu ùn hè micca ristrettu per pruibbizzioni di u genere è ponu esse riflitti, ma dinò una donna ùn pò micca pagà. I so principiani murali sò sta dumandati, pari à l'altri chì sò una ninfomania è una prostituta. Parlà di esperimenti sessuale, di guddà, dà una donna, devendenu subitu in una categurìa proibituta, questa scumunicazione!

Marriage è monogamy - una vymesel romantica!

L'attrìzia hà ancu impurtante temerti chì eranu topici per l'educazione di ghIDghje, circate di invià un dialogu è l'estigmatizza di assai temi impurtanti per e donne, ma, sindia, tutti i so tentattivi foru limitati per esse in una scandalous news chronicle.

L'idea di u matrimoniu è a relazione monogamu hè assai romantica, ma quantu hè a natura di ognuna di noi, cunfessi belli? Credu chì a relazione cù una sola persona hè una scelta infurmata, chì travaglià in ellu è rilazioni, ma in natura tuttu hè diversu. Ùn vulemu refuta l'istituzione di u matrimoniu, hè degnu di rispettu, ma tengo a vista chì l'unione di un omu è una donna hè contru à i so instinti naturali.
Scarlett Johansson chjama à parlà di u sessu è amu apertamentu
Leghje ancu

Johansson chjamà per èssentate micca solu cun ellu stessu, ma ancu cù l'altri, ùn sò micca a paura di manifestamente state a so pusizioni. L'attrenda ricunnosce è accetta chì pò esse sbaglici, cusì una volta è una volta torna l'ughjettu di a discussioni soziale di u prublema di stigmatization di a sexualità.

Quandu puderete contru u puntu di vista pùbblicu, devi esse listessi per u dialogu è u risicu di ricivessu. Forsi quarchi ùn anu da disattivu cù voi è vi portanu à a categuria di feministi radicali o crazy, ma ancu u locu di u meccanizmu di discussione. Aghju veramente a me figliola, quand'ellu hè crisciuta, per avè una pusizioni adientu nantu à questa mena è era pronta per discussione.

Una scena intervista cù Scarlett Johansson hè dispunibule solu in u lugliu, ma hè digià chjucu cù quistioni è chjamati di dialogu!