Chjucu

Unu di i disinni più prublemi di armari sliding d'una vestibule hè un induve l'armariu da château de château, perchè permetti l'usu più raziunale di u spaziu vivu. Spécialement l'issueu di a pusizione mobili hè apprufenziatu in appartamenti chjucchi.

L' armazzu chì hà custruitu hè grande in l'internu di qualcosa stanza, mentri ùn ùn hè micca ingombrante, assai funziunale, hà una capacità grande.

Disini distinti di armerini di rinomina

Ùn hè chjucu in u scuò di a cantina in u so cambiu ùn hè micca solu un tributu à a moda è una solu solu solu di disignu, ma dinò un modu raziunale di ammaistrà ropa, scarpi, accessori pastellaghji è parechji accessori, sustituverà un vestitu chjaru. U voluminu di u spaziu interni di u vestibule rinomatu suprana à l'utile di u spaziu direttu.

Cunsideratu in armarii in cantine , cum'è un regnu, hà furnutu cù porte cù una facciata di l'ispruzzi, hè una solu pratica, perchè aiuta à escludiri un mobiliu supplementu in l'accoddi, cum'è una vestibule o simplicemente un ispugliale pianu. Fornite cù specchi, arnesi di metalli è illuminazione, armarii di cantierà aiutanu à creà un stile cibo unicu è umore romantica di l'uttene.

U vestitori in armunia in u salottu hè una funzione altavule. Tali gabinete in a sala di a salottica deve avè nichè per TV, radio equipment, books. U salottu in a casa hè ghjenaralmente a maiò, perchè u disignu di u cantieru à u vestitariu deve esse impressiunanti in grandezza.

Còmodu armariu in a sala di vita, a più spessu, hè fatta nantu à principiu simmètricu. I porti sò fattu di legnu cù parechji inserti, per questa vetru, specchi, rattan sò utilizati. Ancu per l'armarii in u salottu hè appruvatu una certa quantità di decoru sculpite, a presenza di costumi carichi.