Foglie Laden cù e so mani

I furnuti sò spartuti in parechje tipii secondu u so funzione. Stufi stufi di latti , fatti cù i so propri mani fattu di brique, sò limitati da a funzione di coccia. I constructori più caliu i quartieri viventi in u friddu. Per guardà a stufa aduperà u calore più longu, hè cunsigliu per piazzà in un muru internu internatu, vicinu à questu o in u mezzu di l'abitazione. Molti prupietari prefissinu l'opzioni cunghjunati, quandu un apparechju di cucina hè attaccatu à u furnace calefine.

Custruisce un forchetta à briganu cù i nostri mani

  1. Strumenti è materiali.
  2. Cumprà u chambotariu è ceramica, maistra , sabbia, cimentu, petra masticata. Hè necessariu cumprà una borsa di corta e una bracera, una grilla, una platera di fundiata. Da i strumenti chì preparanu a roulette, u nivellu, a ciumi, u cisterna di u solu, u marteddu, u pickaxe.

  3. Preparà a basa di a custruzzione.
  4. Per fà questu, da a pruduzzioni di u fornu, cacciammu i pavimentari. U fondu di l'escisione sò un cuscinu di dui cuttuli fattu di rossu è a pedra machata (10 cm in grossu). Nantu à u fondu inseriu a mutazione preparata, chì include cimentu, sabbia è grava. Dopu a sulificazione di u materiale, fate l'superficie da u mortuiu di cimentu, a pianta. Demu u tempu di sustene.

  5. Preparamu u mortar di serpenti di mattina o cumprà in a tenda. Prima di a so preparazione, l'argilla hè ammulata durante 24 ore, imbiancata, è aghjunghje salla. A suluzione deve avè una forza suffirenziu è tenue.
  6. Fà aduprà l'impermeabilizazioni di i fundamenti cù l'aiutu di u bè.
  7. Scudemu a basa di u furnace. Ladroni internu pò cumprà di qualità qualità, postu ch'elli ùn anu micca a fugliale, ma di a vista, sò oculati da a capa di u cantellu.
  8. Fà custruiscia un fognettu chì formate e prime dui fila. Per ghjunghje un attaccamentu cerculu di briocchi in a cantina, usamu un martellatu di gomma chì expulse i bombe di l'aire da a suluzione. S'ellu ùn hè micca fattu, e funziunamentu durante u furnace cumincià à fà crack. Avemu travagliatu cusì chì u gruixu di e articuli hè in a rigioni da 3 à 8 mm. Avemu a cuntrolla di u nivellu di custruzzione.
  9. Portonu a porta è a porta in a porta. Sò stallati annantu à una casella d'aceddi inoxiciliali, a larga di quale duveria esse cusì chì ùn ci hè nanzu chjappi.
  10. Fixemu e porte nantu à a cantina cù l'aiutu di u filatu di l'azzaru.
  11. À quì sottu una nova fila di ladini.
  12. Installa a retaglia. Duranti a custellazione adherite strettu à u schema, datu chì u passaghju di fumu cale, chì calura u ladrone, dependa da i canali. Prima di installà a reta cù un grinder, cuttùastu per ellu un nichulu 1 cm in largu per u perimetru di a grida per creà una distanza termale. A prisenza di maiale è di cimentione nantu à a suluzione ùn hè micca permessa. Se hè necessariu, a retaglia deve esse liberu per esse eliminata è installata.
  13. Avemu bisognu à custruisce e mura di u furnace. Avemu usatu firebrick per travaglià.
  14. Pigliemu a porta, cuncrettu apposta per calefine furnace. U rimbregemu cum'è una pana di ferru cù u filamentu di l'azzaru.
  15. Nantu à e porte stanu una nova fila di brique.
  16. In addevu, metteci un platare di cucina speciale.
  17. In l'ultima tappa di l'impruziu, aghjunghjeghja i brosini è avete da stallà a pipe. Hè stabilitu nantu à un numaru quì sottu, u pruduttu hè chjusu apposta à u circhiu.
  18. Molti stufaradores, chì anu sperienza à custruisce un incullate, sustene chì un furnellu cù u so propriu manu hè una crafte chì hè accessibule per tutti. In questu, ricumandenu di principià per stallà a cantina in una secca. Stu prucessu vi pò aiutà à evità parechji sbagli in u futuru, cum'è u cumbatu di parechji fille. Inoltre, i furnari sò diffirenti sulu di scritti di ordini, avè un principiu di custruzzione generale.